16.08.2018
Komputronik: wzrost sprzedaży telewizorów o 90 proc., dzięki mundialowym działaniom
16.08.2018
Komputronik: wzrost sprzedaży telewizorów o 90 proc., dzięki mundialowym działaniom
31.07.2018
Havas Sports & Entertainment: spadek sympatii Polaków do polskich piłkarzy – efekt wizerunkowy występu na mundialu [badanie]
20.07.2018
MŚ 2018: Marki adidas, Visa, Biedronka i Lotos osiągnęły największe wzrosty znajomości [badanie]
18.07.2018
MŚ 2018: Łączy nas… porażka! Mundialowy RTM marek w Polsce [przegląd]
18.07.2018
SW Intelligence: Mocny spadek wartości marketingowej polskich piłkarzy po mundialu [analiza]
17.07.2018
MŚ 2018: Visa zmienia nazwę stacji londyńskiego metra na cześć reprezentacji piłkarskiej
16.07.2018
MŚ 2018: marketingowi wygrani i przegrani [opinie]
16.07.2018
MŚ 2018: vive la France – top reakcji marek po finale mundialu
10.07.2018
Biedronka i Lotos najbardziej zachęcają do kibicowania w Mundialu 2018 [badanie]
07.07.2018
MŚ 2018: przewodnik, jak pokonać Szwecję na okładce The Times
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean