07.08.2023
TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści
07.08.2023
TikTok ogłasza zmiany. Użytkownicy z UE będą mieli wybór związany z personalizacją treści
15.05.2023
UE przyjęło projekt „etycznego rozwoju” AI
01.08.2022
Data Act. Zmiany dla firm, które wprowadzi nowa unijna regulacja
27.07.2022
Jak Unia chce się rozprawić z reklamą polityczną w Internecie
11.05.2022
Jak wprowadzić nowy produkt do obrotu na terenie UE?
07.03.2022
AdAid.eu – platforma łącząca ukraińskich przyjaciół z przemysłem kreatywnym UE
21.10.2021
Dyrektywa w sprawie praw autorskich na jednolitym rynku cyfrowym
08.10.2021
Oświadczenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska w sprawie „Ustawy Wolnościowej”
09.09.2021
Korzystasz z AI w marketingu? Konsument będzie miał prawo o tym wiedzieć
04.08.2021
#EUChooseSafeFood: EFSA i GIS we wspólnej kampanii na temat świadomych wyborów żywieniowych
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia