16.11.2023
FILA debiutuje w świecie fast-foodów, dzięki współpracy z Burger Kingiem
16.11.2023
FILA debiutuje w świecie fast-foodów, dzięki współpracy z Burger Kingiem
30.10.2023
Oddaj ubrania i „ubierz marzenia”. Kolejna odsłona wspólnej inicjatywy Ubrania do Oddania i Coccodrillo
05.10.2023
NAOKO prezentuje Golden Whispers – kolekcję, w której moda spotyka się z literaturą
28.09.2023
Co drugi polski konsument wybiera zrównoważoną modę
25.09.2023
Nie wyrzucaj, oddaj odzież w Carrefour – sieć uruchamia nową ogólnopolską inicjatywę w obszarze gospodarki cyrkularnej
17.07.2023
Zalando wprowadza rekomendacje rozmiarów oparte na wymiarach sylwetek klientów
29.06.2023
Ślady pamięci. Ubrań życie po życiu
28.06.2023
Ubrania Do Oddania i Decathlon Polska na ścieżce ku cyrkularności
27.06.2023
4F naprawi Twoje ubrania w ramach usługi „Nie wyrzucaj, naprawiaj”
06.06.2023
Vinted: Niemal 60% użytkowników polskiej platformy Vinted postrzega wyrzucanie rzeczy jako hańbiące
dzisiaj
Marta Szufranowicz nowym strategy director w GONG
dzisiaj
Super Ranking SAR: rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland w jednym miejscu
dzisiaj
Oriflame z pierwszą kampanią na platformie Twitch
wczoraj
#TataTeżCzyta – Ania i Robert Lewandowscy dołączają do akcji promującej czytelnictwo wśród mężczyzn i chłopców
2 dni temu
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero