19.03.2021
KER: Reklama leku Recigar zawiera niejasne sformułowania i narusza dobre obyczaje
19.03.2021
KER: Reklama leku Recigar zawiera niejasne sformułowania i narusza dobre obyczaje
19.02.2021
Reklama piwa The Nurse obraźliwa i dyskryminująca – tak orzekł KER
12.10.2020
Reklama marki Durex z parą gejów nie promuje negatywnych wzorców zachowań – tak orzekł KER
14.05.2020
KER: Reklama syropu na kaszel nieodpowiedzialna społecznie w dobie pandemii koronawirusa
14.04.2020
KER: Reklama leku Aspirin Complex Zatoki z córką krzyczącą na ojca promuje nieodpowiedzialne wzorce zachowań
21.02.2020
Sukces samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci. Prezentacja raportu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
22.11.2019
KER: Reklama napoju Seth and Riley’s Garage marki Carlsberg wprowadza odbiorców w błąd
13.11.2019
KER: Reklama marki Tyskie promowała piwo jako środek do przezwyciężenia problemów życiowych
25.10.2019
KER: Reklamy 5G Ready sieci Play mogły wprowadzać odbiorców w błąd
12.09.2019
Rada Reklamy wprowadza „Kartę Ochrony Dzieci w Reklamie” do Kodeksu Etyki Reklamy
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean