19.10.2023
Polscy konsumenci domagają się oznaczania produktów pod kątem emisji CO2
19.10.2023
Polscy konsumenci domagają się oznaczania produktów pod kątem emisji CO2
28.06.2023
Ubrania Do Oddania i Decathlon Polska na ścieżce ku cyrkularności
16.12.2022
IKEA będzie dostarczać zakupy łodzią
09.12.2022
Warner Bros. Discovery w Polsce zmniejsza swój ślad węglowy
22.09.2022
OTCF analizuje ślad węglowy
26.07.2022
GroupM z ujednoliconą metodą dekarbonizacji mediów
24.03.2022
Nowe centrum danych Microsoftu pomoże ogrzać domy w Finlandii
21.02.2022
Bolt zmniejsza emisję spalin w mieście i zachęca do korzystania z hulajnóg
21.01.2022
Glovo pierwszym dostawcą neutralnym klimatycznie. Marka wyznacza branży ambitne cele ekologiczne
20.01.2022
DS Smith przyspiesza działania na rzecz ograniczania emisji dwutlenku węgla, aby osiągnąć cel 1,5°C
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia