29.08.2023
Ruszyła akcja „WARTA warta posprzątania”
29.08.2023
Ruszyła akcja „WARTA warta posprzątania”
27.07.2023
MILWAUKEE promuje w Polsce ekologiczne rozwiązania dla profesjonalistów
25.07.2023
Foxy wprowadza nową linię produktów dedykowanych ochronie pszczół
27.06.2023
4F naprawi Twoje ubrania w ramach usługi „Nie wyrzucaj, naprawiaj”
05.06.2023
ROBYG podsumowuje działania proekologiczne
30.05.2023
Publicis Worldwide, Bank BNP Paribas i PZW stworzyli wobler, który bada polskie rzeki
25.04.2023
Mars i Snickers w nowych opakowaniach, które nadają się do recyklingu
11.04.2023
Barbara Pijanowska-Kuras (Credit Agricole): Zwrócenie uwagi na problem nadmiaru plastiku poprzez niestandardowe działania było naszą receptą na sukces
03.04.2023
All Hands Agency podjęło współpracę z Music Declares Emergency
09.02.2023
Auchan i Fundacja Aeris Futuro posadzą 11 tys. drzew
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia