09.11.2023
Nowi członkowie Polskiego Klubu Brandingu SAR
09.11.2023
Nowi członkowie Polskiego Klubu Brandingu SAR
17.02.2023
Na progu 2023 cz.1: Technologia
09.02.2023
Projektowanie przyszłości – sztuczna inteligencja, inkluzywność i design systemy
03.01.2023
Największe wzloty i upadki designu w 2022
06.12.2022
Emocje i miary w produktach cyfrowych. Jak znaleźć unikalną miarę dla produktu cyfrowego?
30.06.2022
Klienci nowego konceptu Salvatore Ferragamo mogą korzystać z hologramów, aby projektować buty
03.06.2022
Z cyklu 10/10: 10 nurtów, którymi podąża reklamowy design
07.01.2022
Web design/UX na przełomie 2021/2022 (cz. 1)
12.10.2021
Create Tomorrow – zrewolucjonizuj świat nowoczesnych ekspozycji
15.02.2021
Persona i projektowanie strony WWW dla branży B2B
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia