14.10.2021
Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
14.10.2021
Premiera i zapowiedź nowych funkcji polskiego SentiOne
16.03.2021
Monitoring Internetu 2.0 – jak AI pomaga monitorować trendy i zachowania konsumenckie?
30.11.2020
Nowa aplikacja mobilna na rynku monitoringu mediów w Polsce
17.11.2020
Brand24 zwiększa liczbę klientów i zaczyna testy nowych produktów
16.06.2020
Wyższa czujność wobec fake news. Jak monitoring mediów może uratować wizerunek marki?
20.04.2018
Czego nie usłyszysz od klienta, ale wyczytasz z Google Analytics w 5 prostych krokach
07.02.2018
Słuchanie, analizowanie i reagowanie w SentiOne Listen & React
29.01.2018
Reputacja firmy w czasach social media
16.01.2018
Jak usprawnić Twój Employer Branding
06.12.2017
Dziecięce e-listy do Świętego Mikołaja – świąteczny raport Instytutu Monitorowania Mediów i Duckie Deck
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean