08.12.2023
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka – Agencję Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy
08.12.2023
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka – Agencję Social Media i Influencer Marketingu Tears of Joy
21.11.2023
„Przetargowe Bingo”, czyli pierwsza szeroko zasięgowa kampania promująca uczciwe praktyki branżowe
10.11.2023
Zmiany dają pierwszeństwo. Przedstawiamy najbardziej innowacyjne projekty w biznesie, komunikacji i mediach
09.11.2023
CREATIVITY2, czyli XIII edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting w Poznaniu
10.10.2023
Przewodniczący Konkursu Innovation 2023
28.09.2023
Listy nominowanych w XX edycji konkursu KTR
17.08.2023
Konferencja Imagination powraca już 23 listopada
26.07.2023
Bank BNP Paribas zostało sygnatariuszem standardów Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej
19.07.2023
Szkoły SAR uzyskały certyfikację Europejskiego Stowarzyszenia Agencji Komunikacyjnych
26.06.2023
Zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023 nadal trwają – zapisz się do 30 czerwca!
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean