04.02.2022
Wystartowała kampania „I feel fruits!” marki TEEKANNE
04.02.2022
Wystartowała kampania „I feel fruits!” marki TEEKANNE
07.12.2021
Marka Cukier Królewski na rzecz samotnych seniorów
03.08.2020
Bartłomiej Gębala objął stanowisko new business managera w agencji Insignia
13.02.2020
Do agencji Insignia dołączają Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska
31.01.2020
Katarzyna Mazur została nową social media specialist w agencji Insignia
22.10.2019
Jak założyłem swoją agencję: Tomek Michalik (Insignia)
12.12.2018
Bosch wystartował z jesienno-zimową kontynuacją projektu „Mali eksperci”
06.04.2018
Nowa kampania #ParadyżWMoimStylu marki Ceramika Paradyż
14.03.2018
INSIGNIA i Ceramika Paradyż już drugi rok z rzędu
22.02.2018
Dobrego w kuchni początki. Akademia Smaku Bosch po raz kolejny gotuje z INSIGNIĄ
wczoraj
Vtuber, czyli wirtualny influencer promuje wprowadzenie Pepsi Zero
wczoraj
Podsumowanie 2023 roku w kategorii książek na Allegro i Allegro Lokalnie
wczoraj
Rynek reklamy w Polsce – marzec 2024 [BADANIE]
wczoraj
Telewizor najpopularniejszym ekranem do streamingu, Netflix najczęściej wybieraną apką, Samsung liderem Smart TV [badanie Wavemaker VideoTrack]
wczoraj
James Harvest Sportswear i Kajetan Kajetanowicz – nowy rozdział w sportowych partnerstwach Texet Poland