08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
08.03.2024
Helen Mirren otrzymała własną lalkę Barbie z okazji 65 lat istnienia marki
20.09.2023
Olga Milkiewicz (kidaroo): Działania proekologiczne powinny być integralną częścią biznesu, nie tylko chwilową modą
31.07.2023
Na „Barbie” się nie skończy. Mattel planuje kolejne premiery filmowe
23.03.2023
Ruszyła wielkanocna kampania marki Trefl
02.12.2022
Różowy nie tylko dla dziewczynek. Hiszpania walczy ze stereotypowymi reklamami zabawek dla dzieci
04.11.2022
Grupa LEGO przekaże potrzebującym rodzinom 2 miliony zestawów klocków
29.09.2022
Firma Trefl wybrała agencję Value Media do obsługi mediowej 360
07.06.2022
Marka schleich to teraz „story starter”. Nowe equity, strategia i logo
01.06.2022
Cezary Pazura jako He-Man w reklamie figurek Mattel
30.05.2022
Lego najpopularniejszą zabawką, a Świnka Peppa poszkodowana przez sankcje – ranking zabawek oczami internautów
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean