09.11.2023
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
09.11.2023
Niech nas dobra sieć łączy – startuje świąteczna kampania wizerunkowa T-Mobile
17.07.2023
Sieć stacji paliw AVIA startuje z nową kampanią wizerunkową
23.05.2023
Rusza kampania wizerunkowa marki rowerowej STORM z udziałem Ambasadorów – Roberta i Anny Lewandowskich
11.05.2023
ORLEN startuje z kampanią wizerunkową „Mały atom, wielka sprawa”
06.12.2021
Nowa kampania wizerunkowa E-Garderobe #wypozyczsukienke
22.11.2021
Monika Kowalewska (Wawel): Mówimy do dorosłego konsumenta, w którym na myśl o czekoladzie budzi się dziecko
25.10.2021
RMF Classic wchodzi w pełnoletniość – 18. urodziny stacji
19.10.2021
Startuje nowa kampania wizerunkowa marki Wawel
19.10.2021
Kampania Crunchips wspierająca relaunch marki
04.10.2021
Multikino rusza z kampanią wizerunkową „Zatrać się w niezwykłych opowieściach”
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia