28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Zmiana adresu” – kanadyjscy influencerzy zmieniają adresy do wysyłki, żeby walczyć z bezdomnością
28.02.2024
„Silna jak dziewczynka” – akcja społeczna „Wysokich Obcasów”
27.02.2024
„Niby wiadomo, kto jest po drugiej stronie”. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę startuje z kampanią o groomingu w sieci
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
21.06.2023
PKP wspiera akcję #TataTeżCzyta
11.05.2023
Borderline #KuZrozumieniuiAkceptacji – rusza kampania edukacyjna
21.04.2023
Ubrania pomagała zbierać cała wieś, ksiądz zachęcał z ambony
27.03.2023
Wystartowała 9. edycja projektu społecznego „Paczka Dla Seniora” Fundacji Dobrych Inicjatyw
03.02.2023
Ruszył nabór zgłoszeń do programu społecznego Pracownie Orange
07.12.2022
Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard, czyli „data for good” w praktyce [case study]
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean