05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
05.03.2024
NYX Professional Makeup w „Czas na Show. Drag Me Out” – pierwszy projekt branded content marki w TV
31.10.2023
Program TVN „Autentyczni” z wyjątkową kampanią promującą
17.10.2023
Douglas partnerem „Top Model” – rusza kampania z udziałem uczestników
14.10.2022
30 tys. na rehabilitację Kuby. Podsumowanie meczu charytatywnego Artyści kontra TVN24
06.10.2022
Canon głównym partnerem nowego programu TVN 7 poświęconego fotografii – „Perfect Picture”
04.10.2022
„Jestem sobą” – wspólny projekt charytatywny TVN i Tatuum
04.10.2022
TVN wprowadza personalizowane reklamy telewizyjne
04.10.2022
Nieruchomosci-online.pl z jesienną kampanią w TVN
22.09.2022
Fundacja TVN zebrała blisko 5 mln zł na budowę Centrum Psychiatrii i Onkologii Dzieci i Młodzieży
13.09.2022
Rekordowa oglądalność US Open z Igą Świątek
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia