31.01.2024
Raport Digital 2024 Global Overview: Jaki był 2023 rok w Internecie i mediach społecznościowych
31.01.2024
Raport Digital 2024 Global Overview: Jaki był 2023 rok w Internecie i mediach społecznościowych
12.12.2023
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i… wskaźników biznesowych
03.11.2023
Logo aplikacji Duolingo topnieje, gdy użytkownicy zapominają o ćwiczeniach
05.10.2023
Model Wielkiej Piątki, czyli jak wykorzystać osobowość odbiorców w targetowaniu kampanii?
04.10.2023
TikTok testuje opcję płatnej subskrypcji. Użytkownicy będą mogli wyłączyć reklamy
18.09.2023
Najnowsze globalne badanie Lumen i Teads: bezpośrednia korelacja między uwagą a wynikami biznesowymi marki
13.09.2023
Instagram testuje nową funkcję zapewniającą prywatność. Użytkownicy będą mogli ukryć swoją aktywność
06.07.2020
Europejska branża internetowa apeluje do Apple o przestrzeganie standardów
30.06.2020
Extreme users – użytkownicy teraźniejszości
23.06.2020
MeWe to portal społecznościowy, który reklamuje się jako „anty-Facebook”. Ma już 8 mln użytkowników i właśnie wchodzi do Polski
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean