18.12.2023
Bądź inwestycją, a nie kosztem. Zoptymalizuj budżet marketingowy
18.12.2023
Bądź inwestycją, a nie kosztem. Zoptymalizuj budżet marketingowy
21.11.2023
GfK – an NIQ Company: Przed Świętami Polacy będą oszczędzać, ale nie tak mocno jak przed rokiem. Powodem nie są wyłącznie finanse
15.12.2022
Polacy ograniczyli wydatki konsumpcyjne. Rośnie popularność tańszych sieci handlowych [badanie]
28.04.2022
Kolejny miesiąc spadku nastrojów konsumenckich
09.11.2021
Reklama online prawie 30% w górę w drugim kwartale 2021 – badanie IAB Polska/PwC AdEx
06.07.2021
Ceny rosną, Polacy planują ograniczyć wydatki
26.04.2021
Zenith: Wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7%
16.01.2021
Raport NIK: Wydatki spółek Skarbu Państwa na zakup usług medialnych i sponsoring
07.12.2020
Zenith: Dzięki wydatkom na reklamę video oraz e-commerce, globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej niż zakładano [raport]
04.12.2020
Publicis Groupe: W trzecim kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem, a cały rok zakończy się spadkiem o 8,6%
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia