08.02.2024
Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji? Lidl Polska prezentuje kampanię employer brandingową „Razem w Lidlu”
08.02.2024
Czy Twoje dziecko też bierze udział w rekrutacji? Lidl Polska prezentuje kampanię employer brandingową „Razem w Lidlu”
19.09.2023
Katarzyna Ryba (Cape Morris): Pracownicy są sercem każdej organizacji. Odgrywają kluczową rolę w budowaniu marki pracodawcy
05.09.2023
Polskie biura na bakier z ekologią – wyniki raportu „Ekobarometr – zielono w biurze”
11.08.2023
Jakie żaluzje do biura najlepiej sprawdzą się przy regulacji poziomu naturalnego oświetlenia?
13.09.2022
Mniej niż połowa Polaków czuje się doceniana w obecnym miejscu pracy. Nowe badania Pracuj.pl
30.03.2022
Alaska Airlines wprowadza neutralne pod względem płci stroje dla swoich pracowników
08.02.2022
IKEA zmieniła klientów w żółtych koszulkach w jednodniowych pracowników sklepu
09.12.2021
W 2021 r. IKEA Retail w Polsce przeznaczy ok. 76 mln zł na wsparcie swoich pracowników
01.04.2021
Family Bond: Volvo wprowadza płatne urlopy dla rodziców i par adoptujących dzieci
17.03.2021
Bezcenne doświadczenie w międzynarodowej sieci handlowej, 5 000 złotych na starcie i szansa na karierę – Kaufland szuka kandydatów do programu stażowego Absolwent
wczoraj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
wczoraj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
wczoraj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
2 dni temu
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
2 dni temu
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean