04.08.2023
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
04.08.2023
Efekt Barbieheimer, czyli jak Polacy ruszyli do kin
31.07.2023
Na „Barbie” się nie skończy. Mattel planuje kolejne premiery filmowe
26.04.2023
Mattel wprowadza na rynek pierwszą w historii lalkę Barbie z zespołem Downa
04.11.2022
Andrzej Bargiel w kampanii „Matchbox – Przeżyj Prawdziwe Przygody”
01.06.2022
Cezary Pazura jako He-Man w reklamie figurek Mattel
04.05.2022
Mattel przekazuje 100% przychodu ze sprzedaży wybranych Barbie na pomoc dzieciom z Ukrainy
05.04.2022
Mattel przedstawia zabawki Matchbox wyprodukowane w zgodzie z naturą
10.06.2021
Lalki Barbie będą produkowane z plastiku wyłowionego z oceanów
27.04.2021
Startuje wyjątkowa kampania Mattel „Podwajamy Radość” na Dzień Dziecka
16.04.2021
Matchbox powraca i prezentuje samochodzik Tesla Roadster – pierwszy model wykonany w 99% z materiałów pochodzących z recyklingu
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia