12.01.2024
Moda na średniowiecze. Jak wyglądałyby średniowieczne logotypy marek?
12.01.2024
Moda na średniowiecze. Jak wyglądałyby średniowieczne logotypy marek?
20.10.2023
That’s what she said! Czyli jak filmy i seriale rodzą trendy digitalowe?
17.10.2023
Re-commerce, czyli e-commerce z drugiej ręki
27.09.2023
Jak często myślisz o Imperium Rzymskim? Viralowy trend podbija świat
21.08.2023
Kaufland robi show o personalizowaniu zakupów na podstawie znaku zodiaku
11.08.2023
Boomersi, Pokolenie X, Millenialsi i „Zetki” mówią jednym głosem: najlepsze produkty pochodzą z najbliższej okolicy!
09.08.2023
Nowa strategia promowania seriali. Zaczynają pojawiać się na TikToku
08.08.2023
Konsumenci coraz bardziej świadomi. Wolą naprawić niż kupić i nie patrzą na marki
27.07.2023
Barbie-gigant obok wieżowca Burj Khalifa? Kolejna aktywacja ze słynną lalką podbija internet
09.03.2023
Nowe życie „Dumb ways to die”. Piosenka z kampanii powróciła w trendzie na TikToku
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean