17.03.2023
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
17.03.2023
Większa kontrola nad polecanymi filmami? Użytkownicy TikToka mogą zresetować zakładkę „Dla Ciebie”
16.03.2023
Mobile Vikings rośnie dzięki programowi poleceń, a nie reklamie
11.10.2022
Filtr AR „OznaczamReklamy” od UOKiK pomoże wyróżnić treści
26.09.2022
UOKiK przedstawia rekomendacje dotyczące oznaczania reklam w social mediach
18.01.2021
Strategie rekomendacji dla e-commerce
05.04.2019
Rekomendacje na podstawie zdjęć – technologia rozpoznawania obrazów przyszłością e-commerce
13.12.2017
Oni to kupili, Ty też możesz! Moc social proof w e-commerce
28.09.2017
Paweł Wyborski (QuarticCON.com): Czesi są bardzo otwarci, mają zaufanie do przyszłych partnerów biznesowych, ale potrzebują dowodu. Koncentrują się na efektach
24.02.2016
WoMM vs. reszta reklamowego świata
20.10.2015
Czemu polecamy firmy, którym nie ufamy?
2 dni temu
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
2 dni temu
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
3 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
3 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
3 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia