20.03.2024
AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
20.03.2024
AMS i Gemius zmierzą zasięg reklamy zewnętrznej w Polsce
19.03.2024
Rynek reklamy w Polsce – luty 2024 [BADANIE]
05.03.2024
Zmiany w pomiarze OOH wdrożone w badaniach Gemius i Nielsen
14.02.2024
Rynek reklamy w Polsce – styczeń 2024 [BADANIE]
25.01.2024
Rynek reklamy w Polsce w grudniu 2023 roku: Media Expert najaktywniejszym reklamodawcą w internecie, telewizji i radiu [BADANIE]
23.11.2023
Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
17.05.2023
Branża piwowarska zwiększa aktywność przed Majówką
16.12.2021
Jacek Makowski dyrektorem do spraw rozwoju rynku w Gemius Polska
23.09.2021
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem
07.04.2021
Wyniki badania Mediapanel za marzec 2021
wczoraj
Sztuczna inteligencja w służbie kobietom. Czatbotka Viktoria pomoże szukać pomocy dla kobiet po doświadczeniu przemocy
wczoraj
Trendbook Grupy Roboczej PR IAB Polska: „Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations”
2 dni temu
HP wytypowało 4 organizacje non-profit z Polski do udziału w Digital Equity Accelerator 2024
2 dni temu
Internetowy fenomen Franek Warzywa promuje polskie szparagi na TikToku
2 dni temu
Muzyczny showcase NEXT FEST Music Showcase & Conference już 18 kwietnia