09.01.2024
Sławek Skowerski (GoldenSubmarine): Autentyczność jest najważniejszym elementem reklamy
09.01.2024
Sławek Skowerski (GoldenSubmarine): Autentyczność jest najważniejszym elementem reklamy
04.12.2023
GoldenSubmarine będzie tworzyć social media Tchibo
16.11.2023
Nowy zespół ESG w strukturach GoldenSubmarine
13.11.2023
ZłotyKalendarz od GoldenSubmarine wspiera dzieciaki i cieszy oko
10.10.2023
GoldenSubmarine pokaże nową stronę Muzeum Narodowego w Krakowie
10.02.2023
Jakub Kwaczyński został dyrektorem strategii w GoldenSubmarine
12.12.2022
Charytatywny ZłotyKalendarz na 2023 r. już dostępny w sprzedaży
18.11.2022
GoldenSubmarine wygrywa przetargi na obsługę Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank
27.07.2022
Ola Kołodziejska i Inga Sałata awansowały w strukturach GoldenSubmarine
05.05.2022
Ruszyła kampania HoppyGo – aplikacji pozwalającej na wynajem aut w modelu peer-to-peer
dzisiaj
Zeromat stanął w centrum Warszawy. Pożegnaj Pepsi Max i otrzymaj dwie puszki Pepsi Zero Cukru
dzisiaj
Wojciech Borowski wraca na stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN
dzisiaj
Ponad 17 mld zł przychodów ze sprzedaży i rekordowy zysk. LPP podsumowuje wyniki finansowe za 2023 rok
wczoraj
Ads Safety Report 2023: Google zablokowało ponad 5,5 miliarda reklam naruszających zasady [RAPORT]
wczoraj
Cut The Mustard wykorzystało AI oraz wirtualną influencerkę w kampanii dla Oclean