Magda Kadłubek Brzydkie i niepotrzebne, a jednak marki nadal to robią? Oto przegląd świątecznych gadżetów i ubrań 22.12.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Marietta Stefaniak (ZM Silesia): Puszczamy oko do konsumenta i mówimy, że nawet pasztetowa może być love brandem 21.12.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Leszek Leśniak (Panek CarSharing): Dzięki pokazaniu alternatywy dla transportu zbiorowego staliśmy się najmocniejszym graczem w branży 02.12.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Movember, czyli listopad z wąsem. Jak marki wspierają profilaktykę raka prostaty i jąder? 30.11.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Monika Kowalewska (Wawel): Mówimy do dorosłego konsumenta, w którym na myśl o czekoladzie budzi się dziecko 22.11.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Trendy e-commerce 2021/2022. W jakim kierunku rozwija się handel w sieci? 17.11.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Krzysztof Sobula (De'Longhi Group): Kawa to 50% naszego globalnego obrotu i jesteśmy światowym liderem 19.10.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Natalia Rajczonek (Sika): Jesteśmy profesjonalistami, a jednocześnie potrafimy mówić „ludzkim językiem” 08.10.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Q-commerce – jak marki obsługują niecierpliwych konsumentów? 07.10.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Fusion shopper – typ konsumenta, który stawia wyzwania markom 01.10.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Chcemy stać się topową alternatywą dla Google Analytics 29.09.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Na świecie marnuje się coraz więcej jedzenia. Jak marki walczą z tym problemem? 24.09.2021 Poleć FB TW IN