Magda Kadłubek Makłowicz, body positive i ćwiczenia dla ciężarnych. Tak wyglądają kampanie, w których promuje się aktywność fizyczną 07.09.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Sephora tworzy kampanię „Black Beauty”, aby wspierać i celebrować czarne piękno 01.09.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Katarzyna Łukasiewicz (Mediaplus): Zadaniem programu Green GRP jest równoważenie śladu CO2 kampanii, co czyni je neutralnymi dla środowiska 26.08.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Reklamy z lekarzami – jak podchodzą do nich konsumenci i polskie prawo? 20.08.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Lew wyskakujący na przechodniów i wieloryb w centrum Nowego Jorku, czyli nowoczesne reklamy 3D 17.08.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Pinterest – jak marki mogą wykorzystać potencjał reklamowy serwisu? 11.08.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Narzędzia e-commerce: wyszukiwanie obrazem w sklepach internetowych. Przegląd marek i opinie ekspertów 09.08.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Marta Macke (Shortlist Consulting): Kluczowe jest dla nas, aby klient i agencja budowały silne relacje i długotrwałe partnerstwo 28.07.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Nasza-Klasa nie przetrwała. Wspominamy polskiego konkurenta Facebooka i najciekawsze działania marketingowe 20.07.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Karolina Szabłowska (IKEA): Rolą podcastu nie jest powielanie treści z ogłoszenia, tylko uzupełnienie ich o to, czego nie da się przekazać tekstem 14.07.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Zakupy bez płacenia przy kasie. Przegląd sklepów, które postawiły na nowoczesne aplikacje 13.07.2021 Poleć FB TW IN
Magda Kadłubek Nowe oblicze koronamarketingu – bonusy i zniżki tylko dla zaszczepionych 05.07.2021 Poleć FB TW IN