Damian Jemioło Mateusz Górecki: (WE!RE Fantasy): Przeprowadziliśmy kampanię gamingową z... Robertem Makłowiczem (podcast) 16.03.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Michał Pawlik (Morele.net): Pracujemy nad tym, aby Morele były sklepem, w którym sami chcielibyśmy kupować 15.03.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Huawei traci ambasadorów. Facebook pozwoli nawoływać do przemocy? (podcast) 14.03.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Jak świat marketingu, marki i startupy reagują na inwazję rosyjską? (podcast) 04.03.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Paweł Brągoszewski (Play2Chill): Marketing gier indie to w 90% widoczność na Steamie (podcast) 02.03.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Marek Wylon (GameDesire Group): Mobilne gry free to play stawiają gracza w centrum 24.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Paweł Ptaszyński: Audiobranding w Polsce jest mocno niedoceniany (podcast) 22.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Dawid Bojarski (CD-Action): Streamerzy i YouTuberzy spowodowali odpływ reklamodawców, ale od pewnego czasu jest stabilnie 22.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Kamila Gębik: Klient jest niecierpliwy – marki fashion&beauty powinny śledzić trendy w e-commerce (podcast) 18.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Żaneta Kurczyńska (Synertime): PR-owiec jest jak dyrygent – spina całą komunikację marki (podcast) 15.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Robert Sieńko (3m Projekt): ¾ męskich bokserek kupują kobiety. Tak działa shopper marketing (podcast) 11.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Marlena Żurawska-Szuter (Deli2): Rynek e-grocery nadal stanowi zaledwie kilka procent całej sprzedaży 09.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Monika Czaplicka: Nasze prawo autorskie nie przystaje do internetowej rzeczywistości (podcast) 08.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło W Polsce jest nawet 20 mln graczy. Jak wygląda branża gamingowa w Polsce? 04.02.2022 Poleć FB TW IN
Damian Jemioło Paweł Kosmala: Klienci traktowali kiedyś SEO-wców jak czarodziejów. Dzisiaj nasza praca jest o wiele ciekawsza 03.02.2022 Poleć FB TW IN