Karina Ananicz

Karina Ananicz

ekspert automatyzacji oraz sztucznej inteligencji w marketingu, entuzjastka martech, szczególnie NFT

Zawodowo tworzy kampanie omnichannelowe dla kluczowych klientów regionu Europy Wschodniej w adidas. Wcześniejsze doświadczenie marketingowe zdobywała w największych korporacjach międzynarodowych: Pepsico, Coty oraz Procter&Gamble.

Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego na kierunkach Finanse i Rachunkowość oraz Ekonomia. Swoją edukację kontynuowała na warszawskim SGH, gdzie wzbogaciła wiedzę o zarządzanie marką na studiach podyplomowych. Ukończyła studia doktoranckie na SGH i pisze pracę doktorską pt. „Kreacja wartości wspólnych poprzez algorytmizację marketingu”.

Publikuje autorskie teksty w prasie branżowej. Napisała też rozdział książki „Sharing economy”, wydanej przez Szkołę Główną Handlową. Praca naukowa została wyróżniona przez Rektora SGH.