Grzegorz Wierchowiec

Grzegorz Wierchowiec

Autor wystąpienia na tegorocznej Farmie Inwencji – „Zmiany na rynku w kontekście zmian kulturowych. Od antropologicznych teorii do marketingowych inspiracji” - 19.11.2015 r. Na co dzień Group Research and Analysis Manager w domu mediowym Lowe Media, gdzie pracuje dla Banku ING, Decathlonu, Telepizzy i OBI. Wcześniej przez 6 lat dyrektor kreatywny w agencjach Lowe Activation oraz Open and Partners. Doświadczenie w komunikacji marketingowej jako Copywriter i Group Head Creative zdobywał także w agencjach: Bates, OgilvyOne, Proximity/BBDO. Oczywiście zdobywca wielu prestiżowych nagród, w tym Brązowego Lwa w Cannes (i tu uwaga: nie za „ghosta” ani za kampanię społeczną, tylko najprawdziwszą, pro-sprzedażową). Z prezentacjami, których był autorem lub współautorem, występował m.in. na konferencjach: Cyberresearch 4.0 PTBRiO. XV Kongresie Badaczy Rynku i Opinii oraz na Pierwszej Chińskiej Międzynarodowej Konferencji Antropologii Biznesu w Guangzhou/Kantonie (The First International Conference in Business Anthropology – China).