top of page
Wojtas_a_man_talking_to_a_large_virtual_avatar_displayed_as_a_3_267d76d5-75e3-4aa1-a470-98

TREND
BOOK
2023

Drodzy Czytelnicy,

 

prezentujemy Wam nową odsłonę naszego corocznego  Trendbooka NowegoMarketingu.

Wraz z bieżącym wydaniem wchodzimy w nowy online’owy wymiar, który, mamy nadzieję, przypadnie Wam do gustu równie mocno.

 

W tegorocznej edycji poruszamy tematy związane m.in. z:

 

  • możliwościami AI  i jej wpływie na rynek pracy w branży marketingowej,

  • marketingiem inkluzywnym  i uwzględnianiem w komunikacji reklamowej społeczności, które do tej pory były pomijane lub wykluczane,

  • pokoleniem Z  – dlaczego stało się ważną grupą docelową dla marketerów i jak do niej skutecznie dotrzeć,

  • ewolucją social mediów  i tym, co oznaczana ona dla marketerów i użytkowników.

 

Życzymy Wam inspirującej lektury!

Sekcja
e-commerce

_Stores_logo_uzupelniajace_yellow_rgb.png

Uwaga – to wszystko, czego potrzebujemy
Sztuczna inteligencja w e-commerce

Artur Pajkert

Kacper Skoczylas

Kacper Skoczylas.png

Sprzedaż internetowa na wyciągnięcie ręki 
czyli dlaczego założenie e-sklepu nigdy nie było prostsze

Sekcja
social commerce

Iwona Polak

Copy of Napoleon_portrety_046.png

Koniec z grupami docelowych odbiorców – 
nadchodzi era społeczności

AIizera2Print.001.jpg

Viktor Konovalov

Być albo nie być... AI, oto jest pytanie

Brand safety, reklama wideo czy sztuczna inteligencja
czeka nas ciekawy i pełen wyzwań rok 2023

Agata Florczak

Agata Florczak_Business Integrated Manager _ Audience Media Group.png

„Zatrudnię SEM-owca
do projektu”. 

Outsourcing specjalistów nowym trendem w digital marketingu

Magdalena Radecka

Magdalena Radecka_Project Manager _BIDads.png
fb-nm-kopia.png
bottom of page