Wczoraj Facebook zapowiedział rozpoczęcie testowania reklam w aplikacji Messenger. Mają one na razie dotyczyć jedynie użytkowników z Australii i Tajlandii.
Kreacje będą się wyświetlać na stronie głównej aplikacji (pod listą konwersacji), a także po rozpoczęciu rozmowy z marką. Użytkownicy będą mieć możliwość schowania nieinteresującej ich reklamy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Testy rozpoczną się jeszcze w tym tygodniu i mają potrwać kilka kolejnych.
źródło: messengerblog.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing