Sitemap
- #BurzymyBariery: T-Mobile umieściło slogany od klientów na billboardach w całej Polsce – 2025-04-18
- Holenderski operator komunikacyjny stworzył telefony kolekcjonerskie inspirowane serialami Netflix – 2025-04-18
- #PolecajkiNM cz. 47: badania stanu czytelnictwa w Polsce, raport „Reklamy cyfrowe w UE i Wielkiej Brytanii”, Trend Impact – 2025-04-18
- IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 7 a 13 kwietnia 2025 r. [BADANIE] – 2025-04-18
- „The Last Pot”: na Milan Design Week powstała wystawa designerskich urn – 2025-04-18
- TikTok uruchamia platformę edukacyjną dla MŚP w Polsce – 2025-04-18
- Stadion Śląski zyskuje sponsora tytularnego – 2025-04-18
- Porozmawiaj ze zmarłym wujkiem. Czy dzięki technologii jesteśmy bliżej nieśmiertelności? – 2025-04-18
- Tomik Grewiński jedynym właścicielem wytwórni Kayax – 2025-04-17
- Google Ads Safety Report 2024: Google podsumowuje swoje działania na rzecz bezpieczeństwa reklam – 2025-04-17
- Czas podsumowań: pół roku współpracy Uber Eats x Carrefour – 2025-04-17
- IKEA Australia stworzyła projekty kultowych mebli inspirowane grą Minecraft – 2025-04-17
- „Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu – 2025-04-17
- Polski zespół esportowy Betclic Apogee z sukcesem na PGL Bukareszt 2025 – 2025-04-17
- #LegalneCzwartki: AI Act – pierwsza europejska próba regulacji prawnej AI – 2025-04-17
- Grzechy polskiej reklamy cz. 9 – 2025-04-17
- Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT] – 2025-04-16
- Superliga i ZPRP: akcja „Szacunek do Samego Końca” promuje wzmacnianie szacunku i równości w piłce ręcznej – 2025-04-16
- Rusza Kołobrzeski Rower Nextbike – pierwszy w Polsce hybrydowy system rowerów miejskich – 2025-04-16
- Ad Trends marzec 2025: SHEIN zwiększyło liczbę reklam o 153%, reklama Lindt z zasięgiem ponad 11 mln – 2025-04-16
- „Nie pozwól sobie odebrać głosu”: NASK nagłaśnia problem dezinformacji – 2025-04-16
- „Czysty przekaz”: kampania Fundacji PZU uczy, jak rozpoznać fake newsa, clickbait, deepfake’a – 2025-04-16
- „Stan czytelnictwa książek w Polsce w 2024 roku”: co najmniej jedną książkę przeczytało 41% Polaków [RAPORT] – 2025-04-16
- PayPo: Ponad połowa Polaków nie zamierza wydać na organizację świąt więcej niż rok temu [BADANIE] – 2025-04-16
- #NMInsights Google: Reklamy cyfrowe w UE [RAPORT] – 2025-04-16
- Kampania serialu „Black Mirror” Netflixa zaciera granicę między fikcją a rzeczywistością – 2025-04-16
- Treść ma znaczenie: influencerzy, którzy wiedzą, o czym mówią – 2025-04-16
- Rebranding Gazeta.pl: portal prezentuje nowe logo i strategię – 2025-04-16
- Potęga neurodesignu cz. 2: Jak opakowanie leku OTC wpływa na decyzje pacjenta – 2025-04-15
- KitKat w kampanii „Phone Break” zachęca: złap batonik zamiast smartfona – 2025-04-15
- Imagination Day 2025: ruszyła sprzedaż biletów [PATRONAT] – 2025-04-15
- Poznaliśmy zwycięzców Masters & Robots Awards 2025 – 2025-04-15
- Keepers Of The Flame: gdy zgasł płomień rytuału, a Londyn wciąż stał [FELIETON] – 2025-04-15
- PreZero Arena Gliwice – najbardziej ekologiczna arena w Polsce – 2025-04-15
- 1st Party Measurement Strategy – jak odzyskać kontrolę nad pomiarem marketingowym [WEBINAR] – 2025-04-15
- PrzeglądTygodnia [08-14.04.2025]: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia, śpij jak Vincent van Gogh, spodnie Cheetos, aplikacja HomeGirl – 2025-04-14
- SAR: Badanie Płac i Stawek Godzinowych 2025 [RAPORT] – 2025-04-14
- Sotrender: Gen Z vs silversi – jak marki komunikują się z różnymi pokoleniami [BADANIE] – 2025-04-14
- ChatGPT zamienia zwięrzęta w ludzi. Viralowy trend w social mediach – 2025-04-14
- HomeGirl: aplikacja, która pomaga kobietom bezpiecznie wrócić do domu – 2025-04-14
- Grupa BLIX: W zakupach wielkanocnych dla Polaków liczy się jakość – 2025-04-14
- Czy twój roaster zna się z farmerem? O farmwashingu w branży kawowej – 2025-04-14
- Moda na Wielkanoc: Louis Vuitton proponuje czekoladową wersję kultowej torebki Egg Bag – 2025-04-11
- #PolecajkiNM cz. 46: raport Kantar „Optimisation over reform”, „Jak Polacy dbają o zdrowie”, konferencja „Influencer is not an idea” – 2025-04-11
- Cheetos Pants: powstały spodnie, w które bez wyrzutów sumienia można wytrzeć dłonie po zjedzeniu serowych chrupek – 2025-04-11
- „Twix Harmoniser”: Twix przedstawia narzędzie AI, które sprawia, że nawet najgorsza wiadomość brzmi lepiej – 2025-04-11
- „Molecules of Fun”: Chupa Chups prezentuje wzór na szczęście – 2025-04-11
- „Łap chwile” i zaplanuj labę: Lech prezentuje nową wersję platformy komunikacyjnej – 2025-04-11
- Dlaczego mamy problem z komunikacją marketingową polskiej martyrologii? – 2025-04-11
- Nowoczesny wellbeing dla firm – jak wdrożyć strategię opartą na czterech filarach przyszłości – 2025-04-11
- IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 31 marca a 6 kwietnia 2025 r. [BADANIE] – 2025-04-10
- Pierwszy sportowiec jako „Kenbassador”. Mattel prezentuje lalkę LeBrona Jamesa – 2025-04-10
- „Zobacz w nas wyjątkowość, a nie stereotypy”: Autistica zmienia spojrzenie na temat autyzmu – 2025-04-10
- Kim Kardashian jako balon reklamowy – fenomen reklamy pneumatycznej i nowy wymiar marketingu outdoorowego – 2025-04-10
- CIF czyści język w internecie z wulgaryzmów i zamienia tradycyjny „beep” na „CIIIIIF” – 2025-04-10
- #LegalneCzwartki: Kto zapłaci, gdy AI narozrabia? Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez sztuczną inteligencję – 2025-04-10
- Analiza strategii reklamowej na rynku telekomunikacyjnym sieci: T-Mobile, Polkomtel, Orange oraz P4 – 2025-04-10
- Kantar Creative Effectiveness Awards 2025: Coca-Cola z najbardziej kreatywną i najskuteczniejszą reklamą roku – 2025-04-10
- Wyniki badania Mediapanel za marzec 2025: Google niekwestionowanym liderem – 2025-04-09
- „Wrong Beds”: IKEA w humorystycznej kampanii pokazuje, że zmęczeni śpią wszędzie, a mogliby… na łóżku – 2025-04-09
- T-Mobile „Voice Impact Award”: startuje ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów dziennikarstwa – 2025-04-09
- The Flipper: Heineken® prezentuje etui, które odwraca telefon, gdy usłyszy „na zdrowie” – 2025-04-09
- Zanurz się w obrazie: „Pokój w Arles” van Gogha dostępny na Airbnb we Francji – 2025-04-09
- „Potęga neurodesignu” cz. 1: przełom w marketingu czy niewykorzystany atut? – 2025-04-09
- „Influencer is not an idea”: poznaj kulisy influencer marketingu na konferencji online – 2025-04-09
- Inteligentne okulary, czyli déjà vu – 2025-04-09
- Jak brzmi InPost? Grupa zaprezentowała swój audio branding – 2025-04-08
- IAB i Kantar Media: Co konsumenci w UE wiedzą na temat internetu finansowanego z reklam [RAPORT] – 2025-04-08
- „Świat, w którym się nie boisz”: Fundacja Feminoteka o problemie molestowania w przestrzeni publicznej – 2025-04-08
- Wyślij wielkanocne życzenia, uratuj sieweczkę obrożną przed wyginięciem – 2025-04-08
- „Popatrz, Posłuchaj, Połącz”: Fundacja UNAWEZA uczy, jak udzielać Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego – 2025-04-08
- Dlaczego dziś potrzebujemy influencer marketingu? Jak nano i mikroinfluencerzy przekształcają podejście do reklamy – 2025-04-08
- PrzeglądTygodnia [01-07.04.2025]: Cześć Ciało w cyklu #OdKulis, przepis na okładkę książki, popkulturowe plakaty Lecha Poznań – 2025-04-07
- Blisko 1 mln widzów oglądało galę rozdania Fryderyków – 2025-04-07
- Sukces Dragon Rouge Warszawa na Transform Awards Europe 2025. 6 nominacji zamieniło się w 6 nagród – 2025-04-07
- Technologia spotyka design: Lenovo i Motorola otworzyły wspólny showroom w Hotelu Warszawa – 2025-04-07
- „Książka na Receptę“: Fundacja Powszechnego Czytania przekonuje, że czytanie powinno być elementem profilaktyki zdrowia – 2025-04-07
- „MommyPhone”: rodzice (też) zasługują na to, aby być wysłuchani – 2025-04-07
- „The Hug”: Emocjonalna kampania przypomina o uważności wobec motocyklistów na drogach – 2025-04-07
- Porównanie systemów CMS: Webflow, Framer, Wix, Statamic czy WordPress – który wybrać – 2025-04-07
- Omnichannel zamiast silosów – dlaczego nie warto planować samego CTV – 2025-04-07
- „Ona temu winna?”: kampania, która przełamuje mity na temat ofiar gwałtu – 2025-04-04
- Doda vs. sztuczna inteligencja – nowa kampania Dafi na TikToku – 2025-04-04
- #NMInsights Prezentmarzeń: „Jak Polacy dbają o zdrowie” [BADANIE] – 2025-04-04
- Greenpeace przejmuje „trend Studia Ghibli”, aby zwrócić uwagę na kryzys środowiska naturalnego – 2025-04-04
- „Czy mój pies kłamie?”: Wykrywacz kłamstw od Pedigree pomaga walczyć z otyłością u czworonogów – 2025-04-04
- Branding Ovation 2025 – laureaci – 2025-04-04
- #PolecajkiNM cz. 45: „Wystawa Sztuki Współcheesnej”, halucynująca AI, poradnik RODO v2 – 2025-04-04
- „Szama 24/7”: Knorr wystartował z najdłuższym w Polsce livestreamem na TikToku – 2025-04-04
- Powstaje SPIM – Stowarzyszenie Profesjonalistów Influencer Marketingu – 2025-04-04
- Poznaliśmy przewodniczących jury konkursu KTR 2025 [PATRONAT] – 2025-04-04
- Przepis na… okładkę książki, która „sprzedaje” – 2025-04-04
- VideoTrack: najczęściej subskrybujemy Netflixa, za którego najchętniej płacimy BLIK-iem [RAPORT] – 2025-04-03
- „Nie mów do mnie ASAP”: Just Join IT i Rocketjobs pokazują, czego Polacy nienawidzą w korpomowie [PORADNIK] – 2025-04-03
- Influencer marketing pod lupą UOKiK [Q&A] – 2025-04-03
- Wystawa Sztuki Współcheesnej: marka Cheetos zachęca do łamania zasad w muzeum – 2025-04-03
- „Share a Coke”: kultowa kampania Coca-Cola powraca – 2025-04-03
- IMM i Stowarzyszenie Demagog: medialność kandydatów na prezydenta między 24 a 30 marca 2025 r. [BADANIE] – 2025-04-03
- #OdKulis: Fundacja Cześć Ciało, czyli jak rozmawiać o dojrzewaniu – 2025-04-03
- 1089 firm tworzy rynek agencji public relations [BADANIE] – 2025-04-03
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285
- 286
- 287
- 288
- 289
- 290
- 291
- 292
- 293
- 294
- 295
- 296
- 297
- 298
- 299
- 300
- 301
- 302
- 303
- 304
- 305
- 306
- 307
- 308
- 309
- 310
- 311
- 312
- 313
- 314
- 315
- 316
- 317
- 318
- 319
- 320
- 321
- 322
- 323
- 324
- 325
- 326
- 327
- 328
- 329
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- 335
- 336
- 337
- 338
- 339
- 340
- 341
- 342
- 343
- 344
- 345
- 346
- 347
- 348
- 349
- 350
- 351
- 352
- 353
- 354
- 355
- 356
- 357
- 358
- 359
- 360
- 361
- 362
- 363
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- 369
- 370
- 371
- 372
- 373
- 374
- 375
- 376
- 377
- 378
- 379
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- 385
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- 392
- 393
- 394
- 395
- 396
- 397
- 398
- 399
- 400
- 401
- 402
- 403
- 404
- 405
- 406
- 407
- 408
- 409
- 410
- 411
- 412
- 413
- 414
- 415
- 416
- 417
- 418
- 419
- 420
- 421
- 422
- 423
- 424
- 425
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- 431
- 432
- 433
- 434
- 435
- 436
- 437
- 438
- 439
- 440