Sitemap
-
Trendbook 2023: Sprzedaż internetowa na wyciągnięcie ręki,czyli dlaczego założenie e-sklepu nigdy nie było prostsze
–
2020-04-01
-
Rusza akcja „Kupię polskie produkty!”
–
2020-04-01
-
Decyzja PROMOD w trosce o zdrowie pracowników i klientów
–
2020-04-01
-
CCC rozpoczyna produkcję ochraniaczy na buty dla szpitala w Bolesławcu
–
2020-04-01
-
Akcja „Czysta Klamka” – zainicjowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek
–
2020-04-01
-
Łódzkie murale ożyły i „mówią”, jak przetrwać pandemię koronawirusa
–
2020-04-01
-
W czym tkwi siła design thinking?
–
2020-04-01
-
Zielonogórska spółka przyłącza się do walki z pandemią i odpowiada na apel szpitali
–
2020-04-01
-
10 tysięcy przyłbic ochronnych dla szpitali od POLOmarket
–
2020-04-01
-
Influencer marketing w czasach zarazy i #zostańwdomu
–
2020-04-01
-
Ogólnopolska kampania edukacyjna na temat wyczerpujących się zasobów wodnych
–
2020-04-01
-
Pierwsze ze 120. aut przekazanych przez Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego trafiły do służb medycznych i sanitarnych
–
2020-04-01
-
Eobuwie.pl wprowadza Esize.me do swojej aplikacji – odpowiedni rozmiar obuwia dobierzemy bez wychodzenia z domu
–
2020-04-01
-
18,60, czyli dbajmy o siebie nawzajem
–
2020-04-01
-
Katarzyna Krawczyk objęła stanowisko dyrektora marketingu
–
2020-04-01
-
Publicis Groupe uruchamia specjalny serwis informacyjny dla marketerów
–
2020-04-01
-
Zwolnienie z czynszu najmu w galeriach handlowych
–
2020-04-01
-
Hortex dołączył do inicjatywy #WzywamyPosiłki i wspiera lekarzy oraz pielęgniarki walczących z pandemią
–
2020-04-01
-
Małe podróże, duże wrażenia. Jeśli możesz, #ZmienTerminNieOdwołuj i jedź w Polskę
–
2020-04-01
-
Suszonki miesiąca: top 20 kreacji marca 2020
–
2020-04-01
-
SKYN zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
–
2020-04-01
-
Grażyna, Felek i Seba, czyli maskotki od OLXa, które można dostać za mycie rąk lub siedzenie w domu
–
2020-04-01
-
Coconaut wspiera akcję #StayAtHome
–
2020-04-01
-
Zostań w domu z Orange na kartę w nowej kampanii z Robertem Górskim
–
2020-04-01
-
KIR nowym klientem Clue PR
–
2020-04-01
-
#OdKulis: Kampania Rak’n’Roll Music
–
2020-04-01
-
Właściciel marek Tommy Hilfiger i Calvin Klein przekazuje mln dolarów na walkę z koronawirusem
–
2020-04-01
-
Zarząd LPP obniża swoje wynagrodzenie do symbolicznej złotówki – to reakcja firmy na kryzys
–
2020-04-01
-
Wystartowała strona DzialajmyRazem.pl – serwis ułatwiający przedsiębiorcom pomoc w ratowaniu życia
–
2020-04-01
-
„Wspieramy tym, co mamy najlepsze” – firma pończosznicza Gabriella pomaga lekarkom i pielęgniarkom
–
2020-04-01
-
Nietypowa współpraca sieci McDonald’s i Aldi – pracownicy zamkniętych restauracji nie stracą pracy, lecz będą pracować w marketach
–
2020-03-31
-
Wideo Masterchef, czyli powstawanie spotów od kuchni. Etap 2 – preprodukcja
–
2020-03-31
-
O trudnej sztuce zdobycia i utrzymania uwagi Klienta w sklepie detalicznym
–
2020-03-31
-
#PajacykBezPrzerwy – apel Polskiej Akcji Humanitarnej na DOOH w Warszawie
–
2020-03-31
-
Rusza EKOBAROMETR, czyli regularny pomiar eko-nastrojów Polaków
–
2020-03-31
-
Serwis samochodowy Irmar dzieli się swoim zarobkiem ze szpitalem
–
2020-03-31
-
5 korpo-plusów ujemnych i dodatnich
–
2020-03-31
-
2 miliony złotych na walkę z epidemią od Fundacji Polsat
–
2020-03-31
-
#DawkaWsparcia dla lekarzy walczących z pandemią COVID-19. Przedsiębiorcy uruchamiają telefon wsparcia dla pracowników służby zdrowia
–
2020-03-31
-
Poczuj smak wakacji z nowym Lechem Shandy Spritz
–
2020-03-31
-
Avon włącza się w walkę z koronawirusem
–
2020-03-31
-
Employer branding nie działa? 8 kroków w cultural fit
–
2020-03-31
-
Burger King dostarczył 1500 posiłków służbie zdrowia i zapowiada więcej
–
2020-03-31
-
Znamy TOP 10 Startup Program 2020
–
2020-03-31
-
Coca-Cola rezygnuje z reklam – ma to związek z koronawirusem
–
2020-03-31
-
Amazon przekazuje 1 milion euro dla organizacji pomocowych w Polsce, aby wesprzeć walkę z pandemią
–
2020-03-31
-
Hubert Czajowski new business managerem w PA
–
2020-03-31
-
Marki i koronawirus. Pomoc czy sprzedaż?
–
2020-03-31
-
WHO przejęło media społecznościowe marki Gucci, by edukować na temat koronawirusa
–
2020-03-31
-
Żabka zachęca w aplikacji mobilnej do wsparcia szpitali zakaźnych
–
2020-03-31
-
Interia odpowiada na pytania internautów związane z pandemią koronawirusa
–
2020-03-31
-
Kryzys to czas kreatywności w marketingu
–
2020-03-30
-
Wpadka, greenwashing czy światełko w tunelu? (Nie)przemyślany ekomarketing korporacji
–
2020-03-30
-
Co robią gwiazdy na wyjeździe? Active Family zabierze Cię w komediowe tournée z aktorami Teatru Capitol
–
2020-03-30
-
Biuro Reklamy TVP zachęca do pozostania w domu i wspiera reklamodawców
–
2020-03-30
-
#SzminkaKobietom wspiera kobiece biznesy
–
2020-03-30
-
AliExpress wspiera polskich konsumentów w walce z COVID-19
–
2020-03-30
-
#StaySafe: Pizza Hut na czas pandemii koronawirusa przerabia swoje logo
–
2020-03-30
-
#RatujemyLokalneBiznesy
–
2020-03-30
-
Wsparcie Landingi dla firm i organizacji
–
2020-03-30
-
Koronawirus i co dalej? Skuteczny kontratak za pomocą atrybucji i optymalizacji
–
2020-03-30
-
Quebonafide przekaże milion złotych na cele charytatywne – poinformował o tym w niekonwencjonalny sposób
–
2020-03-30
-
Monika Klimkiewicz awansowała w agencji Dziadek do orzechów
–
2020-03-30
-
Agencja Bluerank rusza z akcją #RatujemyLokalneBiznesy
–
2020-03-30
-
Bosman podkreśla swoje szczecińskie pochodzenie nowymi opakowaniami
–
2020-03-30
-
Samsung przekazuje pralki i suszarki ratownikom medycznym
–
2020-03-30
-
Wavemaker: clutter w VOD bliski telewizyjnemu, GroupM rewiduje lekko prognozę wzrostu dla e-wideo
–
2020-03-30
-
Andrzej Duda założył konto na TikToku – w pierwszym filmiku promuje turniej e-sportowy
–
2020-03-30
-
BrandLab agencją doradztwa komunikacyjnego Unilever Polska
–
2020-03-30
-
Marcin Dorociński ambasadorem Santander Bank Polska
–
2020-03-30
-
Artyści na kwarantannie
–
2020-03-30
-
Problemy Netflixa ze znakami towarowymi
–
2020-03-30
-
Program edukacyjny Papaya Films Academy w nowej odsłonie
–
2020-03-30
-
Kolejne wydarzenia odwoływane z powodu koronawirusa – tym razem chodzi o tygodnie mody męskiej i haute couture
–
2020-03-30
-
Rusza Męskie Granie #wdomu, czyli cykl koncertów transmitowanych z domów artystów
–
2020-03-30
-
GetResponse wspiera gdańską opiekę medyczną w walce z COVID-19
–
2020-03-30
-
Allegro wprowadza „Pakiet wsparcia dla Sprzedających”, by pomóc polskim firmom w czasie pandemii koronawirusa
–
2020-03-30
-
Centra handlowe zarządzane przez Sierra Balmain włączają się do akcji pomocy mieszkańcom i pracownikom medycznym
–
2020-03-30
-
The Spoiler Billboard: Te billboardy ze spoilerami nt. popularnych seriali Netfliksa mają zachęcić do pozostania w domach
–
2020-03-29
-
Crocs przekazuje buty dla personelu medycznego szpitala MSWiA w Warszawie
–
2020-03-27
-
Żabka wyłączy zewnętrzne oświetlenie sklepów w trakcie Godziny dla Ziemi
–
2020-03-27
-
Darmowe 10 GB dla wszystkich klientów Plusa i Plusha w ramach akcji #zostańwdomu
–
2020-03-27
-
„Komunikacja w pandemii” – rekomendacje dla marek na czas panowania koronawirusa od agencji Dziadek do orzechów
–
2020-03-27
-
Marketingowe podcasty (cz. 8): „Greg Albrecht Podcast: wszystkie twarze biznesu”
–
2020-03-27
-
Startup MakeGrowLab otrzymuje 40 000 dolarów w ramach konkursu Chivas Venture
–
2020-03-27
-
Grupa Polsat przekazuje 2 tysiące tabletów z dostępem do internetu w ramach akcji #zostańwdomu
–
2020-03-27
-
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
–
2020-03-27
-
„W domu wszystko jest w porządku” – nowa kampania reklamowa mopa 1-2 Spray MAX od Viledy
–
2020-03-27
-
Książki, gry, seks. Jakie decyzje zakupowe podejmują Polacy podczas kwarantanny?
–
2020-03-27
-
5 trendów dla marketingowców, które uwidocznił okres kwarantanny
–
2020-03-27
-
Brazylijski oddział McDonald’s w ogniu krytyki za reklamę o koronawirusie
–
2020-03-27
-
Trafficspotting
–
2020-03-27
-
Zamiast zdjęcia z balonami na 1 000 000 obserwujących przelew na milion groszy i złote serce
–
2020-03-27
-
Lidl Polska wspiera walkę z COVID-19 – sieć przekaże 1 mln złotych
–
2020-03-27
-
OKK! PR rozpoczyna współpracę z Grupą Geberit
–
2020-03-27
-
Oranżada Hellena w kampanii „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”
–
2020-03-27
-
Żabka wspólnie z Pocztą Polską oraz DHL Parcel w trosce o bezpieczeństwo sprzedawców i kurierów wprowadziła nowe zasady przekazywania paczek
–
2020-03-27
-
Słynny kalendarz Pirelli na 2021 rok nie powstanie – zamiast tego firma przekaże 100 tys. euro na walkę z koronawirusem
–
2020-03-27
-
Grupa Calzedonia i koncern LVMH walczą z koronawirusem – produkują maseczki ochronne i żele antybakteryjne
–
2020-03-27
-
Zmiany w FormUp: awanse i nowi pracownicy
–
2020-03-27