Pierwsze informacje o kolekcji BYGGLEK pojawiły się już kilka lat temu – wówczas mówiło się o tym, że oficjalna premiera będzie miała miejsce między sierpniem, a październikiem 2020 roku. Odbyła się ona jednak nieco wcześniej.
Otóż, jak poinformował popularny portal dla fanów klocków Promobricks, pierwsze zestawy w ramach kolekcji BYGGLEK pojawiły się niedawno w niemieckim markecie sieci IKEA. Okazało się, że na półce sklepowej produkty znalazły się przez pomyłkę jednego z pracowników.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Gdy tylko wyszło to na jaw, zestawy szybko zniknęły z marketu, lecz kilku klientom udało się zrobić im zdjęcia.
Czym charakteryzuje się kolekcja BYGGLEK? Jest to nic innego, jak pudełka do przechowywania, lecz łączące w sobie przyjemne z pożytecznym. Pokrywki bowiem zostały skonstruowane w taki sposób, by móc na nich budować z klocków LEGO. Jak możemy zauważyć na zdjęciach, niektóre zestawy zawierają elementy, z których można stworzyć np. kuchnię czy też sypialnię.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
zdjęcie: facebook.com/promobricks
PS
Klocki Lego to nie tylko zabawka. Dla kolejnych pokoleń, jest to także sposób na edukację o świecie. Tym razem marka chce inspirować najmłodszych do szukania rozwiązań przyjaznych środowisku i pokazywać im, jak zmieniać świat na lepsze. W tym celu powstała kampania Zielone Instrukcje.
PS2
Zainspirowana niewidomym przedsiębiorcą Matthew Shifrinem, firma Lego stworzyła nowe instrukcje w formie audio, które mają pomóc dzieciom z upośledzeniem wzroku budować i uczyć się poprzez zabawę popularnymi klockami.
PS3
W kwietniu 2019 roku marka Lego ogłosiła, że w 2020 roku zamierza również wprowadzić do swoich sklepów specjalne klocki, które będą pomagały niewidomym dzieciom w nauce alfabetu Braille’a.