„Spółka ZOO” to pierwszy kanał na polskim YouTube, którego głównymi bohaterami są czworonogi przemawiające ludzkim głosem. W każdym odcinku para bohaterów – pies i kot – będą w pełen humoru sposób wchodziły w interakcję z ludźmi, na bieżąco komentując mniej lub bardziej dziwne dla nich zachowania swoich właścicieli. Co psy i koty myślą o randkach swojego pana? Jak spędzają czas pod nieobecność ludzkich właścicieli? Co sądzą o ludziach? Czy jesteśmy dla nich przewodnikami stada czy może sługami? Każdy z odcinków będzie zawierał również elementy edukacyjne, dzięki czemu koty i psy zdradzą widzom nieco więcej na temat swoich zwyczajów. Na kanale „Spółka ZOO” pojawiać się będą także popularni polscy youtuberzy, m.in. Robert, Czarek i Masny z „Abstrachuje.tv”, a także Nadia i Adrianna z „Beks”.
– „Spółka ZOO” to nowatorskie na polskim rynku podejście do tematu promocji karm premium dla psów i kotów. Kanały o zwierzętach nie są zbyt rozpowszechnione na polskim YouTube, a to błąd, gdyż widzowie są bardzo zainteresowani tym tematem. Biorąc pod uwagę sukces odcinków „Co mówią: Zwierzęta” na kanale Abstrachuje.tv wiedzieliśmy, że dysponujemy odpowiednią wiedzą, by z sukcesem stworzyć taki kanał. Dlatego tym bardziej dziękujemy za zaufanie Dolinie Noteci. Jestem przekonany, że wspólnymi siłami uda się naszą niecodzienną wizję przekuć w sukces – powiedział Olek Wandzel, CEO Abstra.
Zobacz również
– Od lat lubimy działać nieszablonowo i zaskakiwać naszych odbiorców, dlatego też decydując się na współpracę przy projekcie „Spółka ZOO” w ramach niestandardowych działań, pragniemy dotrzeć z przekazem marki Dolina Noteci i treściami edukacyjnymi do konsumentów należących do „Pokolenia Z”, którzy w znaczącej ilości nie korzystają z mediów tradycyjnych. Jesteśmy więc przekonani, że połączenie humoru z tematyką edukacyjną, które niesie ze sobą kanał „Spółka ZOO”, spotka się z zainteresowaniem i uznaniem widzów z „Pokolenia Z”, ale nie tylko – powiedziała Magdalena Ołowska, dyrektor ds. marketingu w DNP S.A., spółce będącej właścicielem marki Dolina Noteci.
Odcinki na kanale będą publikowane raz w tygodniu.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]