Sitemap
-
Aperol-ivery: darmowy Spritz pod same drzwi z okazji dnia prosecco
–
2018-08-13
-
Agnieszka Kosik obejmuje nowo utworzone stanowisko Head of Poland w Facebooku
–
2018-08-13
-
Łukasz Gwiazda obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora strategii i mediów w TalentMedia
–
2018-08-13
-
#NajlepiejRobićSwoje – ING Bank Śląski promuje aplikację mobilną wśród młodych Polaków
–
2018-08-13
-
InternetBeta, Kongres 590, Kongres Public Relations – konferencje na Podkarpaciu, które warto na stałe wpisać do kalendarza
–
2018-08-13
-
Lekcję życia odrabiam sam: SOS Wioski Dziecięce organizują lekcję pokazową z Anną Dereszowską
–
2018-08-13
-
Stevie Awards 2018: 10 nagród dla projektów z Polski
–
2018-08-13
-
IKEA: opera Verdiego w reklamie nowego katalogu w USA
–
2018-08-13
-
Kamil Górecki (Fantasy Expo): Marki nie mówią językiem graczy, chociaż go znają
–
2018-08-13
-
Pracuj Surf – wakacyjne stoiska Pracuj.pl nad morzem
–
2018-08-13
-
GRATULERA: z okazji 75 urodzin IKEA wprowadza kolekcję swoich najbardziej kultowych mebli
–
2018-08-12
-
Ksiazkipanazenona.pl – Allegro pomaga 81-letniemu poznaniakowi sprzedać książki i zebrać środki na leczenia raka
–
2018-08-12
-
Dove i Cartoon Network przez kreskówki pokazują nastolatkom ich piękno i uczą, by uwierzyły w siebie
–
2018-08-11
-
Safety video z najmniejszą obsadą świata – postacie z klocków Lego prezentują instrukcje bezpieczeństwa w Turkish Airlines
–
2018-08-11
-
Polska lodziarnia wśród 20 najlepszych w Europie wg czytelników The Guardian
–
2018-08-11
-
Orange is part of the rainbow, tej – Netflix partnerem Marszu Równości w Poznaniu
–
2018-08-11
-
Zero waste według Timberland: 10 milionów drzew na świecie, projekty CSR i nowa kolekcja Earthkeepers oparta na zielonej technologii
–
2018-08-10
-
Polecenia zamiast ocen – rewolucja w recenzjach na Facebooku [poradnik]
–
2018-08-10
-
Ruszyła kampania „Pomorze Zachodnie. Biznes w dobrym położeniu”
–
2018-08-10
-
Wyższy Poziom Innowacji – podkarpackie promuje gospodarkę
–
2018-08-10
-
„Wszystkie kobiety są słabe” – Jacek Braciak jako seksistowska świnia w kampanii teaserowej
–
2018-08-10
-
ING ze 100 tys. subskrybentów na YouTube
–
2018-08-09
-
Black Red White wystartowało z nową kampanią „Trzech Mistrzów Black Red White”
–
2018-08-09
-
Ból płacenia i… środki przeciwbólowe
–
2018-08-09
-
The heat is coming: mrożący spot Tomaszowa Mazowieckiego
–
2018-08-09
-
Złote Spinacze 2018: lista jurorów
–
2018-08-09
-
Sklep modowy About You wchodzi na polski rynek
–
2018-08-09
-
IMM: Wszystkie branże odnotowały spadek wydatków reklamowych [raport]
–
2018-08-09
-
Weronika Sołtysiak dołączyła do Leo Burnett
–
2018-08-09
-
Płatność Google Pay dostępna w Tpay.com
–
2018-08-09
-
Ruszyła wakacyjna kampania Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego
–
2018-08-09
-
Facebook za darmo udostępnia platformę Workplace polskim organizacjom non-profit
–
2018-08-09
-
Chivas został oficjalnym partnerem Manchester United
–
2018-08-09
-
Element UX Talks już we wrześniu
–
2018-08-09
-
IGTV – wszystko, co musisz wiedzieć o nowej aplikacji Instagrama
–
2018-08-08
-
Gemius: Polski internet w lipcu 2018 [badanie]
–
2018-08-08
-
Samochody nie latają, Krakowski spleen i Simple story – reklamy z muzyką Kory i Maanamu [przegląd]
–
2018-08-08
-
SW Research: Kobiety najchętniej kupują w Rossmannie [raport]
–
2018-08-08
-
Bartosz Sieradzki investment directorem w Publicis Media
–
2018-08-08
-
AccorHotels buduje pasieki w celu ratowania pszczół
–
2018-08-08
-
U – USP (Encyklopedia Marketingu)
–
2018-08-08
-
Krzysztof Żukowski, Katarzyna Wolska i Michał Szczepański w Cape Morris
–
2018-08-08
-
Luiza Jaworska-Nogal i Krzysztof Goryński w One Eleven
–
2018-08-08
-
TikTok i Musical.ly łączą siły
–
2018-08-07
-
Arena Media zajmie się obsługę mediową Unibail-Rodamco-Westfield
–
2018-08-07
-
LEWIS wybrał nową agencję partnerską
–
2018-08-07
-
KFC uruchamia nową platformę
–
2018-08-07
-
Kozel organizuje wakacyjną strefę w Warszawie
–
2018-08-07
-
Lidl ruszył z konkursem – do wygrania jest udział w spocie i 10 tys. zł
–
2018-08-07
-
Edyta Kowal nową CMO w Prowly
–
2018-08-07
-
MullenLowe MediaHub: 14% youtuberów nie oznacza filmów promujących marki [raport]
–
2018-08-07
-
Zatrzymaj się i zacznij myśleć – Fundacja Wsparcia Rolnika zachęca do większej uważności i odpowiedzialności
–
2018-08-07
-
12 wskazówek, jak organizować eventy, by ograniczyć nieprzewidziane sytuacje
–
2018-08-07
-
Lodarianie, eko podryw i sprill – nutka abstrakcji od PZL dla Żabki
–
2018-08-07
-
Marek Gonsior (Agata): Rebranding jest złożeniem obietnicy, której trzeba dotrzymać
–
2018-08-07
-
MullenLowe MediaHub: topnieje widownia popularnych seriali [raport]
–
2018-08-07
-
Lepiej w kasku: Multibike promuje bezpieczną jazdę na rowerze
–
2018-08-07
-
Witaj, piękna Polsko! Cif przywraca blask miejscom ważnym dla lokalnych społeczności
–
2018-08-07
-
Alior Bank głównym mecenasem festiwalu „Stolica Języka Polskiego”
–
2018-08-06
-
Meetrics: Polska na końcu europejskiej stawki pod względem widoczności reklam online [raport]
–
2018-08-06
-
Gemius: Ile i w jaki sposób Polacy płacą za e-zakupy? [raport]
–
2018-08-06
-
Jacek Wlazło, Karolina Liberka, Julia Jędrzejewska, Piotrek Maciejczyk w nowej komórce Grupy Grandes Kochonos – The Strategists
–
2018-08-06
-
TIGER wprowadza limitowane edycje napoju nawiązujące do lat 90.
–
2018-08-06
-
Przemysław Pająk, Jakub Roskosz i Paweł Opydo inwestują w Etno Cafe
–
2018-08-06
-
Badanie AdNation: zwyczaje branży reklamowej vs reszty społeczeństwa
–
2018-08-06
-
Net Promoter Score – wdrożenie w sklepie i interpretacja wyników
–
2018-08-06
-
Stary banner ze Strefy Kibica? Nie – to nowa torba promująca Gdańsk
–
2018-08-06
-
Mike Tyson w kampania FoodCare w USA edukuje o Powstaniu Warszawskim [opinie]
–
2018-08-06
-
United Cooling: billboard 3D, dzięki któremu poczujesz chłód
–
2018-08-03
-
Strategic Marketing w praktyce. Jak przejść z czerwonego do błękitnego oceanu?
–
2018-08-03
-
„Atak na K2” – słuchowisko z wyprawy Andrzeja Bargiela w czołówce produkcji Storytel
–
2018-08-03
-
Oczko: 21 najlepszych artykułów w lipcu 2018
–
2018-08-03
-
Ruszyły zgłoszenia do Mixx Awards 2018
–
2018-08-03
-
IAB AdEx: miliard na reklamę cyfrową w pierwszym kwartale 2018 roku [badanie]
–
2018-08-03
-
Bank ING wystartował z kampanią reklamową „Pensji na już“
–
2018-08-03
-
Facebook wprowadza nowe rozwiązania reklamowe
–
2018-08-03
-
BD4L.pl: Big data i polityka. Jak nowoczesne technologie wygrywają wybory w XXI wieku? [raport]
–
2018-08-03
-
Deloitte: Do 2025 roku pokolenia Y i Z będą stanowić ponad 40% klientów marek luksusowych [raport]
–
2018-08-03
-
Wystartowała akcja specjalna ECCO Walkathon na rzecz fundacji Panda
–
2018-08-03
-
Coca-Cola: przepisy Ewy Wachowicz na wybranych etykietach
–
2018-08-02
-
Suszonki miesiąca: top 27 kreacji lipca 2018
–
2018-08-02
-
Rejestracja czerwonej podeszwy jako znaku towarowego – Christian Louboutin przed Trybunałem Sprawiedliwości UE
–
2018-08-02
-
Wyspy Orzeźwienia: Żołądkowa Gorzka znalazła sposób na upały
–
2018-08-01
-
Pozdrowienia ze 100 ekranów jednocześnie – Motorola z interaktywną kampanią DOOH
–
2018-08-01
-
Vistula z Pasją: Robert Karaś – mistrz i rekordzista świata triple ultra triathlonu 2018 ambasadorem projektu
–
2018-08-01
-
Narodowy Instytut Wolności ogłasza konkurs na logotypy
–
2018-08-01
-
Semilac uruchamia wirtualnego asystenta
–
2018-08-01
-
Showman-komik vs słup soli – jakim typem prezentującego (słuchającego) jesteś?
–
2018-08-01
-
Gemini Park: ponad 120 tys. zł zebranych dzięki akcji „Bielsko-Biała dla Toma Hanksa” [case study]
–
2018-08-01
-
PKP: wystawa zdjęć Powstańcow-kolejarzy z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego
–
2018-08-01
-
Paweł Lasiuk nowym rzecznikiem prasowym GPW
–
2018-08-01
-
Małgorzata Kroh nowym dyrektorem marketingu i rozwoju w Sodexo Benefits
–
2018-08-01
-
Polka Niepodległa: portret Polek z okazji 100. rocznicy uzyskania praw wyborczych
–
2018-08-01
-
Program „Pij polskie soki” na stacjach paliw – Orlen wspiera polskich sadowników
–
2018-08-01
-
Kupuj samotne banany! Banki Żywności zachęcają, by ratować niechcianą żywność
–
2018-07-31
-
Basia Kurdej-Szatan, Modny Tata i Gabi Drzewiecka w nowym spocie FUZETEA
–
2018-07-31
-
Havas Sports & Entertainment: spadek sympatii Polaków do polskich piłkarzy – efekt wizerunkowy występu na mundialu [badanie]
–
2018-07-31
-
Za wygodne łóżko? Spot „I’ll Be There For You” wzrusza i zaskakuje
–
2018-07-31
-
„KolejLove wakacje!” – wystartowała kolejna odsłona kampanii POLREGIO
–
2018-07-31
-
MacCoin – globalna waluta od McDonald’s
–
2018-07-31