Od września 2018 roku istnieje sieć influencerska Gameset Network w ramach agencji marketingu gamingowego Gameset. Skupia najciekawszych i najbardziej angażujących twórców gamingowych na Twitch i Youtube. Obecnie w sieci zrzeszonych jest już 24 influencerów na zasadzie wyłączności, reprezentujących najważniejsze gry na rynku (Fortnite, League of Legends, CS:GO, GTA V). Twórcy skupieni w sieci występują w autorskich formatach online agencji (m.in. Fantastyczna Piątka, Siła Sióstr) czy pracują na stoiskach marek na eventach (np. u Wedla i Pepsi w czasie Intel Extreme Masters).
Gameset Network jest obecnie zarządzana przez Jasmin Zäsar, która awansowała na stanowisko Head of Influencer Marketing. Nadzoruje zespół liczący cztery osoby, a do jej najważniejszych zadań należy koordynacja wszystkich współprac influencerskich, opieka nad rozwojem osobistym twórców i współtworzenie strategii rozwoju sieci razem z zarządem Gameset.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego
– Jasmin jest osobą bardzo ambitną i samodzielną. Cieszymy się, że możemy jej powierzyć tak istotny dla naszej firmy obszar influencer marketingu. Coraz większa liczba naszych projektów opiera się o współpracę z influencerami, dlatego z jednej strony zależy nam na reprezentowanie najciekawszych twórców, a z drugiej na dobrej współpracy z zaprzyjaźnionymi sieciami. Teraz nasz plan obejmuje także zwiększenie liczby kampanii influencerskich w regionie CEE – mówi Piotr Bombol, CEO agencji.