Jasmin Zäsar z awansem na Head of Influencer Marketing w Gameset

Agencja Gameset rozwija swoją sieć influencerską.
O autorze
1 min czytania 2019-03-13

Od września 2018 roku istnieje sieć influencerska Gameset Network w ramach agencji marketingu gamingowego Gameset. Skupia najciekawszych i najbardziej angażujących twórców gamingowych na Twitch i Youtube. Obecnie w sieci zrzeszonych jest już 24 influencerów na zasadzie wyłączności, reprezentujących najważniejsze gry na rynku (Fortnite, League of Legends, CS:GO, GTA V). Twórcy skupieni w sieci występują w autorskich formatach online agencji (m.in. Fantastyczna Piątka, Siła Sióstr) czy pracują na stoiskach marek na eventach (np. u Wedla i Pepsi w czasie Intel Extreme Masters).

Gameset Network jest obecnie zarządzana przez Jasmin Zäsar, która awansowała na stanowisko Head of Influencer Marketing. Nadzoruje zespół liczący cztery osoby, a do jej najważniejszych zadań należy koordynacja wszystkich współprac influencerskich, opieka nad rozwojem osobistym twórców i współtworzenie strategii rozwoju sieci razem z zarządem Gameset.

– Jasmin jest osobą bardzo ambitną i samodzielną. Cieszymy się, że możemy jej powierzyć tak istotny dla naszej firmy obszar influencer marketingu. Coraz większa liczba naszych projektów opiera się o współpracę z influencerami, dlatego z jednej strony zależy nam na reprezentowanie najciekawszych twórców, a z drugiej na dobrej współpracy z zaprzyjaźnionymi sieciami. Teraz nasz plan obejmuje także zwiększenie liczby kampanii influencerskich w regionie CEE – mówi Piotr Bombol, CEO agencji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj