W podwarszawskiej Galerii Łomianki otwarty został specjalny Punkt Adopcji Roślin, dzięki któremu każdy będzie mógł działać w duchu idei zero waste – przynosząc niechciany kwiat do punktu, gdzie z pewnością odnajdzie on nowego właściciela.
– Jesteśmy galerią przyjazną zieleni i naturze, dlatego idea zero waste jest nam niezwykle bliska. Zamiast wynoszenia niechcianych roślin na śmietnik, proponujemy klientom skorzystanie z naszego punktu adopcji, który na stałe zagościł w Galerii Łomianki – mówi Dagmara Michalec, marketing manager, Galeria Łomianki.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
PS
W ub. r., w głównym holu biurowca Bałtyk w Poznaniu pojawiła się niezwykła roślinna strefa. Projekt miał na celu zwrócenie uwagi na rolę zielonej infrastruktury i potrzebę dbania o przestrzeń, w której funkcjonujemy na co dzień.
Z myślą o osobach ze spektrum autyzmu, Galeria Katowicka otworzyła specjalny Pokój Wyciszeń, w którym mogą one odreagować napięcia, wyciszyć się, odseparować od różnorodnych bodźców związanych z wizytą w centrum handlowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
W marcu br. IKEA Gdańsk oraz Gdyńskie Centrum Filmowe przeprowadziły akcję Szafa DOBRA. W ramach inicjatywy powstały wyjątkowe szafy DOBRA, do których można było przekazać nieużywane ubrania (oczywiście w dobrym stanie). Cała zebrana odzież trafiła do gdańskiej Fundacji DROGA