Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Galeria Katowicka tworzy Pokój Wyciszenia dla osób ze spektrum autyzmu

Galeria Katowicka tworzy Pokój Wyciszenia dla osób ze spektrum autyzmu
W Galerii Katowickiej otwarty został Pokój Wyciszenia przeznaczony dla osób z obniżoną sprawnością funkcjonowania społecznego, wynikającą ze spektrum autyzmu. Przygotowano go zgodnie z wytycznymi i standardami uznanymi przez Regionalny Ośrodek Metodyczno-Edukacyjny Metis w Katowicach.
O autorze
1 min czytania 2018-11-15

Pokój Wyciszenia w Galerii Katowickiej powstał głównie z myślą o klientach, w tym tych najmłodszych, którzy podczas wizyty w centrum handlowym potrzebują chwilowego odreagowania napięcia, wyciszenia, odseparowania się od różnorodnych bodźców. Jest to miejsce w szczególności przeznaczone dla osób ze spektrum autyzmu. Udostępniany jest po zgłoszeniu zapotrzebowania w Punkcie Informacyjnym lub agentom Ochrony obiektu (także telefonicznie). Dodatkowo pracownicy biura administracji oraz ochrony zostali przeszkoleni, jak rozpoznać i odpowiednio reagować na niestandardowe zachowania. Ponadto prawie 60 najemców Galerii zobowiązało się – w razie potrzeby – wyciszyć muzykę czy zmniejszyć oświetlenie w swoim lokalu podczas pobytu osoby ze spektrum autyzmu.

– Zależy nam na tym, aby łamać bariery i być otwartym dla każdego Klienta, również dla rodziców odwiedzających nas z dziećmi ze spektrum autyzmu. Chcemy ułatwić im pobyt w naszym centrum handlowym, a w tych najtrudniejszych chwilach zaoferować cichą i spokojną przystań, w której można opanować emocje i odizolować się od bodźców zewnętrznych. Mam nadzieję, że poprzez uruchomienie pierwszego w centrum handlowym Pokoju Wyciszenia damy przykład również innym obiektom – mówi Joanna Bagińska, dyrektor Galerii Katowickiej.

– O tym, jak cenna to inicjatywa, świadczą głosy rodziców dzieci autystycznych, którzy są za nią niezwykle wdzięczni sugerując również, iż przydałyby się takie rozwiązania w innych obiektach. Może tak się stanie, gdyż post z tą informacja przeczytało już ponad 30 tysięcy osób. I mam nadzieję, że znajdą się wśród nich osoby decyzyjne – mówi Beata Cielecka z ROM-E Metis w Katowicach. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Carrefour rozważa wprowadzenie w swoich marketach tzw. „cichej godziny”, czyli określoną porę, podczas której ograniczone zostaną agresywne bodźce sensoryczne, tak aby osoby z autyzmem mogły czuć się bezpieczniej w sklepie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. W kolekcji pojawiły się ubrania z wieloma rozwiązaniami, które mają ułatwiać ubieranie się osobom niepełnosprawnym – m.in. zapięcia na magnes i rzepy, czy zamki błyskawiczne na jedną rękę. Najnowsza kolekcja na jesień-zimę 2018 jest trzecią z kolei i jest wielkim krokiem w stronę różnorodności.