Tommy Hilfiger stworzył swoją linię Adaptive, przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych, w 2017 roku, którą z sukcesem kontynuuje do dziś. Teraz amerykański projektant powraca z trzecią już kolekcją, tym razem na sezon jesień-zima 2018.
W kolekcji pojawiły się ubrania z wieloma rozwiązaniami, które mają ułatwiać ubieranie się osobom niepełnosprawnym – m.in. zapięcia na magnes i rzepy, czy zamki błyskawiczne na jedną rękę.
Zobacz również
W ramach kolekcji stworzono też spot zatytułowany „Independence”. Wideo przedstawia osoby niepełnosprawne, w tym hip-hopową tancerkę po amputacji nóg, blogerkę i influencerkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym, 8-letniego surfera z mózgowym porażeniem dziecięcym i śpiewaka operowego z autyzmem.
Nowa kolekcja z linii Tommy Hilfiger Adaptive jest świetnym przykładem na to, że można łączyć modę z praktycznymi rozwiązaniami.
źródło: papermag.com
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.
PS2
Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.
PS3
Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych zatrudnił niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych i udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.
PS4
Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.