Tommy Hilfiger prezentuje nową kolekcję przeznaczoną dla niepełnosprawnych osób

Tommy Hilfiger prezentuje nową kolekcję przeznaczoną dla niepełnosprawnych osób
Tommy Hilfiger Adaptive to specjalna linia amerykańskiego projektanta, stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Najnowsza kolekcja na jesień-zimę 2018 jest trzecią z kolei i jest wielkim krokiem w stronę różnorodności.
O autorze
1 min czytania 2018-10-23

Tommy Hilfiger stworzył swoją linię Adaptive, przeznaczoną dla osób niepełnosprawnych, w 2017 roku, którą z sukcesem kontynuuje do dziś. Teraz amerykański projektant powraca z trzecią już kolekcją, tym razem na sezon jesień-zima 2018.

W kolekcji pojawiły się ubrania z wieloma rozwiązaniami, które mają ułatwiać ubieranie się osobom niepełnosprawnym – m.in. zapięcia na magnes i rzepy, czy zamki błyskawiczne na jedną rękę.

W ramach kolekcji stworzono też spot zatytułowany „Independence”. Wideo przedstawia osoby niepełnosprawne, w tym hip-hopową tancerkę po amputacji nóg, blogerkę i influencerkę ze stwardnieniem zanikowym bocznym, 8-letniego surfera z mózgowym porażeniem dziecięcym i śpiewaka operowego z autyzmem.

Nowa kolekcja z linii Tommy Hilfiger Adaptive jest świetnym przykładem na to, że można łączyć modę z praktycznymi rozwiązaniami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: papermag.com

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.

PS3

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych zatrudnił niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych i udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.

PS4

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.