Niewidomi ludzie w reklamie okularów przeciwsłonecznych walczą ze stereotypami na swój temat

Niewidomi ludzie w reklamie okularów przeciwsłonecznych walczą ze stereotypami na swój temat
Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych, zatrudniając niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.
O autorze
0 min czytania 2018-10-15

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych (CERCIL) zlecił agencji Loto przygotowanie kampanii okularów przeciwsłonecznych. W roli modeli wystąpiły osoby niewidome, które prezentują kolekcje najlepszych peruwiańskich optyków na sezon wiosna-lato 2019.

Celem akcji CERCIL jest walka ze stereotypami na temat osób niewidomych, którzy często przez swoją niepełnosprawność mają trudności ze znalezieniem normalnej pracy. Poza tym kto inny, jak nie oni, powinien reklamować okulary przeciwsłoneczne, skoro niewidomi noszą je całe swoje życie?

PS

W Warszawie została otwarta pierwsza restauracja w Polsce, w której znakomite jedzenie nie tylko jest spożywane w całkowitych ciemnościach, ale dodatkowo serwowane jest przez niewidomych kelnerów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj