Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci. Tym samym marka jest jedynym w Wielkiej Brytanii detalicznym sprzedawcą, który wprowadził na rynek odzież przeznaczoną dla dzieci z niepełnosprawnością sensoryczną i fizyczną.
Praca nad kolekcją odzieży dziecięcej trwała od ponad dwóch lat i została opracowana i zaprojektowana we współpracy z klientami, w tym rodzicami z trzech szkół specjalistycznych. Zespół wewnętrzny M&S był również wspierany w rozwoju tego asortymentu przez pediatrę konsultanta, dr. Johana Changa, który oferował fachowe porady.
Zobacz również
Wszystkie ubrania posiadają dodatkowe udogodnienia ułatwiające ich zakładanie i ściąganie i zostały wykonane z najdelikatniejszych materiałów, z możliwie najmniejszymi szwami.
– Praca nad kolekcją była dla nas czystą przyjemnością. Cieszymy się, że każdy produkt powstał we współpracy z rodzicami dzieci niepełnosprawnych. Dzięki temu mogliśmy stworzyć kolekcję ubrań, która na pierwszy rzut oka niczym nie różni się od naszych głównych kolekcji dla dzieci, a jednocześnie posiada udogodnienia ułatwiające ubieranie i ściąganie odzieży – mówi Rebecca Garner, projektantka odzieży dziecięcej w M&S.
Cała kolekcja dostępna jest na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing