Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Don’t invest in Łódź – miasto Łódź promuje się w BBC i CNN

Don’t invest in Łódź – miasto Łódź promuje się w BBC i CNN
W CNN i BBC ruszyła emisja spotu „Don’t invest in Łódź“ zachęcającego zagranicznych inwestorów do lokowania kapitału właśnie w tym mieście.
O autorze
1 min czytania 2019-03-12

Ruszyła nowa, odważna kampania miasta Łódź, pod hasłem „Don’t invest in Łódź”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi zagranicznych inwestorów na atuty Łodzi jako miasta kreatywnego, o dużym potencjale gospodarczym i bogatej ofercie biznesowej.

Kampanię promują przekazy „Don’t invest in Łódź… if you like to stay behind” czy „Don’t invest in Łódź… if you’re not interested in working with the best”. Z kolei charakterystyczne łódzkie przestrzenie prezentują atuty regionu oraz poszczególne specjalizacje i branże strategiczne dla rozwoju miasta – IT, włókiennictwo czy kosmetologię.

Spot promocyjny bazuje na testimonialu jednych z największych łódzkich inwestorów, w tym m.in. Instytutu Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX”, Proteon Pharmaceuticals, Enigma Pattern, Indigo czy Signify.

Większość reklam jest emitowana na rynkach zagranicznych, a jednym z pierwszych działań było uruchomienie kampanii internetowej na portalach The Wall Street Journal, Bloomberg czy w serwisie LinkedIn. Dodatkowo w wybranych portach lotniczych na świecie pojawiły się billboardy, a w marcu ruszyła emisja 30-sekundowego spotu w stacjach telewizyjnych CNN i BBC. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.