„Monachium nie wie, że chodzi tylko o przesiadki”, „Barcelona myśli, że Łódź też leży nad wodą” – to tylko niektóre hasła z nowej, wyrazistej kampanii łódzkiego lotniska, która nawiązuje do wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti.
W ramach kampanii powstało aż 11 form reklamowych dla 11 miast: Monachium, Nowego Jorku, Pekinu, Barcelony, Rzymu, Mediolanu, Montrealu, Brukseli, Amsterdamu, Paryża i Chicago. W kampanii zostały wykorzystane formaty outdoorowe i walkboardy w okolicach galerii handlowych, formy internetowe (banery na wyselekcjonowanych portalach, reklamy natywne), a także Facebook (karuzele, posty, domain ad). Idea nowych haseł na graffiti tak spodobała się odbiorcom, że sami tworzyli dowcipne hasła o różnych światowych miastach w specjalnym konkursie.
Zobacz również
Za realizację odpowiada agencja reklamowa Ambasada BC.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
22 sierpnia na pasażerów łódzkiego lotniska czekała niezwykła niespodzianka. Wychowankowie Akademii ŁKS-u wraz z Bodziem – klubową maskotką – zapraszali na odbywający się tego dnia na ligowy mecz ełkaesiaków ze Stalą Mielec.
PS2
5 września 2018 roku Freddie Mercury skończyłby 72 lata. Z tej okazji pracownicy linii lotniczych British Airways postanowili złożyć mu hołd wyjątkowym filmem z choreografią ułożoną do piosenki „I Want To Break Free”.
PS3
Linie Turkish Airlines wykorzystały bohaterów filmu The Lego Movie, by sprawić żeby pasażerowie samolotów z zainteresowaniem wysłuchali zasad bezpieczeństwa przedstawianych tuż przed startem.
PS4
Brytyjskie linie lotnicze easyJet umieściły wielki billboard na zabytkowym budynku przy Place de la Bourse w Bordeaux, który można odczytać jedynie patrząc na wielkie lustro wodne.