TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Pekin stoi murem za Łodzią” – nowa, dowcipna kampania łódzkiego lotniska

„Pekin stoi murem za Łodzią” – nowa, dowcipna kampania łódzkiego lotniska
Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.
O autorze
1 min czytania 2019-01-21

„Monachium nie wie, że chodzi tylko o przesiadki”, „Barcelona myśli, że Łódź też leży nad wodą” – to tylko niektóre hasła z nowej, wyrazistej kampanii łódzkiego lotniska, która nawiązuje do wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti.

W ramach kampanii powstało aż 11 form reklamowych dla 11 miast: Monachium, Nowego Jorku, Pekinu, Barcelony, Rzymu, Mediolanu, Montrealu, Brukseli, Amsterdamu, Paryża i Chicago. W kampanii zostały wykorzystane formaty outdoorowe i walkboardy w okolicach galerii handlowych, formy internetowe (banery na wyselekcjonowanych portalach, reklamy natywne), a także Facebook (karuzele, posty, domain ad). Idea nowych haseł na graffiti tak spodobała się odbiorcom, że sami tworzyli dowcipne hasła o różnych światowych miastach w specjalnym konkursie.

Za realizację odpowiada agencja reklamowa Ambasada BC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

22 sierpnia na pasażerów łódzkiego lotniska czekała niezwykła niespodzianka. Wychowankowie Akademii ŁKS-u wraz z Bodziem – klubową maskotką – zapraszali na odbywający się tego dnia na ligowy mecz ełkaesiaków ze Stalą Mielec.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

5 września 2018 roku Freddie Mercury skończyłby 72 lata. Z tej okazji pracownicy linii lotniczych British Airways postanowili złożyć mu hołd wyjątkowym filmem z choreografią ułożoną do piosenki „I Want To Break Free”.

PS3

Linie Turkish Airlines wykorzystały bohaterów filmu The Lego Movie, by sprawić żeby pasażerowie samolotów z zainteresowaniem wysłuchali zasad bezpieczeństwa przedstawianych tuż przed startem.

PS4

Brytyjskie linie lotnicze easyJet umieściły wielki billboard na zabytkowym budynku przy Place de la Bourse w Bordeaux, który można odczytać jedynie patrząc na wielkie lustro wodne.