„Bodzio”, młodzi piłkarze i piękne hostessy przywitali pasażerów łódzkiego lotniska specjalnymi klubowymi upominkami. Niespodzianka na tych ostatnich czekała również przy taśmach lotniskowych, na których pojawiły się szkolne worki dla najmłodszych – oczywiście z ełkaesiacką przeplatanką.
Tradycyjnie wśród najmłodszych ogromną popularnością cieszył się „Bodzio”, który jak zawsze chętnie robił sobie zdjęcia z dziećmi, na ich rodziców czekały natomiast zaproszenia na wspomniany ligowy mecz ze Stalą.
Zobacz również
Ale i podróżni zdołali nas miło zaskoczyć, bo wśród nich pojawił się kibic Stali Mielec z pięknym szalikiem, na którym znalazło się miejsce dla nazw obu klubów; swoista pamiątka przyjaźni łączącej przed laty fanów obu zespołów.
Akcja na łódzkim lotnisku miała na celu promocję Akademii ŁKS-u i samego klubu.
![Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2020/11/Suszonki-pazdziernika_cover-142x0-c-default.png)
Suszonki miesiąca: top 21 kreacji października 2024 [PRZEGLĄD]