Kampania ma na celu promowanie niedrogich połączeń lotniczych między Londynem a Łodzią na tzw. citybreak. Materiały przygotowane przez influencerów podkreślą zarówno dziedzictwo włókiennicze Łodzi, jej historię, architekturę i ważne zabytki, jak i tętniące życiem ulice, miejsca z doskonałą polską kuchnią i niepowtarzalną atmosferą.
Do tej pory ukazały się dwa filmy – jeden autorstwa Christianne Risman z vloga Backpacking Bananas, zaś drugi stworzony przez Victorię Brewood (Pommie Travels).
Zobacz również
Za kampanię z zakresu influencer marketingu odpowiada agencja All 4 Comms.
Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Amerykański vloger Casey Neistat przyleciał do Warszawy na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100×100” w stulecie odzyskania przez Polskę Niepodległości. Na jego profilu na YouTubie pojawiła się relacja z tej wizyty.
PS3
Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.
PS4
Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.