TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brytyjscy youtuberzy promują Port Lotniczy w Łodzi

Brytyjscy youtuberzy promują Port Lotniczy w Łodzi
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.
O autorze
1 min czytania 2019-01-30

Kampania ma na celu promowanie niedrogich połączeń lotniczych między Londynem a Łodzią na tzw. citybreak. Materiały przygotowane przez influencerów podkreślą zarówno dziedzictwo włókiennicze Łodzi, jej historię, architekturę i ważne zabytki, jak i tętniące życiem ulice, miejsca z doskonałą polską kuchnią i niepowtarzalną atmosferą.

Do tej pory ukazały się dwa filmy – jeden autorstwa Christianne Risman z vloga Backpacking Bananas, zaś drugi stworzony przez Victorię Brewood (Pommie Travels).


Za kampanię z zakresu influencer marketingu odpowiada agencja All 4 Comms.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Amerykański vloger Casey Neistat przyleciał do Warszawy na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100×100” w stulecie odzyskania przez Polskę Niepodległości. Na jego profilu na YouTubie pojawiła się relacja z tej wizyty.

PS3

Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.

PS4

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.