Marka Piątnica zaprosiła na Podlasie jednego z najbardziej znanych polskich youtuberów – Krzysztofa Gonciarza. Gonciarz odwiedził m.in. Biebrzański Park Narodowy, pływał kajakiem i trenował do maratonu, a także znalazł chwilę, by spotkać się z fanami przy fabryce OSM Piątnica.
Jogurt testowały także m.in. Sprytne Babki, Kocham Gotować, Treneiro Vlog czy Lotar.
Zobacz również
SKYR to produkt, który wyróżnia bardzo wysoka zawartość białka i 0% tłuszczu. Jest idealny jako przekąska dla osób uprawiających sport, a także dla wszystkich prowadzących aktywny tryb życia. Tacy właśnie są zaangażowani w kampanię influencerzy i do takich osób kierowaliśmy naszą kampanię – przekonuje Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Skyr to tradycyjny produkt mleczarski Islandczyków, a w Piątnicy wiedzą, jak stworzyć skyr zgodnie z tradycją, a jednak używając najwyższej jakości mleka z Podlasia. Dlatego Skyr z Piątnicy jest „islandzki po naszemu”. To idea przewodnia kampanii promującej Skyr – jogurt typu islandzkiego z Piątnicy, w której wykorzystano szereg formatów social mediowych łączących wątki i frazy islandzkie i polskie, a nawet podlaskie z Piątnicy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncept i realizację kampanii obejmującej współpracę z influencerami oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot.
OSM Piątnica z początkiem września rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
PS
Harmonia, przyroda, natura, zieleń – region podlaski podbija serca Internautów pięknymi zdjęciami przyrody, zachęcającymi do zwolnienia tempa życia i wyciszenia się poza miejską dżunglą. Idea przewodnia realizowanej dla Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej kampanii „Podlaskie. Zasil się naturą” nawiązuje do hasła województwa podlaskiego „Podlaskie. Zasilane naturą”.