Jako pierwsza startuje kampania ATL i digital, promująca flagowy produkt marki – Serek Wiejski. Spot kręcono na Podlasiu, skąd pochodzi mleko wykorzystywane do produkcji wszystkich wyrobów OSM Piątnica. Na ekranie zobaczymy Panią Eugenię mówiącą z autentycznym lokalnym akcentem. Główna bohaterka kampanii konsekwentnie podkreśla przywiązanie do wyrobów pochodzących z jej regionu, jednocześnie podsumowując swoją rekomendację hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. W tej konwencji stworzona została cała platforma komunikacyjna marki.
– W kampanii stawiamy na wartości wpisane w tożsamość naszej marki. Podkreślamy lokalne pochodzenie, tradycyjne receptury, bliskość i autentyczność. Naszym powodem do dumy jest miejsce pochodzenia. Piątnica istnieje – jest tu, zaraz obok nas, na pięknym, ekologicznym Podlasiu, okolona malowniczą Narwią. Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć, pokazując jednocześnie nasze produkty, które nierozerwalnie kojarzą się z regionem – mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.
Zobacz również
– Tym, co wyróżnia Piątnicę jest autentyczność. W kampanii wykorzystujemy naturalny atut marki – lokalne pochodzenie surowców, z których powstają produkty OSM Piątnica. Uznaliśmy, że komunikacja Piątnicy powinna być prosta, a jednocześnie nawiązująca do tradycji Podlasia. Znaleźliśmy wiarygodnych mieszkańców tych stron, którzy własnym językiem przekonują do przysmaków, takich jak Serek Wiejski. Wierzymy, że Pani Eugenia podbije nie tylko nasze serca, a hasło „z Piątnicy, no bo skąd” będzie wypowiadane w wielu polskich domach – przekonuje Łukasz Antoni Kopera, Group Account Supervisor z Plej.
Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, ale marka już zapowiada kolejne kampanie, w których zaprezentuje inne grupy produktowe w oparciu o te same wartości i hasło przewodnie „Z Piątnicy, no bo skąd”.
Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty TV, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym OTO Film. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy FiveMedia i Plej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing