TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Z Piątnicy, no bo skąd” – OSM Piątnica z nową kampanią i platformą komunikacyjną

Z początkiem września OSM Piątnica rozpoczęła promocję swoich produktów pod hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. To główny element nowej platformy komunikacyjnej, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
O autorze
1 min czytania 2018-09-05

Jako pierwsza startuje kampania ATL i digital, promująca flagowy produkt marki – Serek Wiejski. Spot kręcono na Podlasiu, skąd pochodzi mleko wykorzystywane do produkcji wszystkich wyrobów OSM Piątnica. Na ekranie zobaczymy Panią Eugenię mówiącą z autentycznym lokalnym akcentem. Główna bohaterka kampanii konsekwentnie podkreśla przywiązanie do wyrobów pochodzących z jej regionu, jednocześnie podsumowując swoją rekomendację hasłem „Z Piątnicy, no bo skąd”. W tej konwencji stworzona została cała platforma komunikacyjna marki.

– W kampanii stawiamy na wartości wpisane w tożsamość naszej marki. Podkreślamy lokalne pochodzenie, tradycyjne receptury, bliskość i autentyczność. Naszym powodem do dumy jest miejsce pochodzenia. Piątnica istnieje – jest tu, zaraz obok nas, na pięknym, ekologicznym Podlasiu, okolona malowniczą Narwią. Dlatego postanowiliśmy o tym opowiedzieć, pokazując jednocześnie nasze produkty, które nierozerwalnie kojarzą się z regionem – mówi Sylwia Kocon, dyrektor marketingu OSM Piątnica.

– Tym, co wyróżnia Piątnicę jest autentyczność. W kampanii wykorzystujemy naturalny atut marki – lokalne pochodzenie surowców, z których powstają produkty OSM Piątnica. Uznaliśmy, że komunikacja Piątnicy powinna być prosta, a jednocześnie nawiązująca do tradycji Podlasia. Znaleźliśmy wiarygodnych mieszkańców tych stron, którzy własnym językiem przekonują do przysmaków, takich jak Serek Wiejski. Wierzymy, że Pani Eugenia podbije nie tylko nasze serca, a hasło „z Piątnicy, no bo skąd” będzie wypowiadane w wielu polskich domach – przekonuje Łukasz Antoni Kopera, Group Account Supervisor z Plej.

Kampania promująca Serek Wiejski potrwa do końca września, ale marka już zapowiada kolejne kampanie, w których zaprezentuje inne grupy produktowe w oparciu o te same wartości i hasło przewodnie „Z Piątnicy, no bo skąd”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Autorem koncepcji kreatywnej, w ramach której powstały m.in. spoty TV, jest agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot oraz we współpracy z domem produkcyjnym OTO Film. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy FiveMedia i Plej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing