Celem show „Nieustraszone dwudziestolatki” była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w ekstremalnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w pięknej scenerii polskich gór. Część zdjęć kręcona była m.in. nad Morskim Okiem. Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie.
– Chiny to jeden z rynków, z którego w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów zagranicznych. Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, lecz także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m.in Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Ambasady RP w Pekinie oraz Lokalnej Organizacji Turystycznej MADE IN ZAKOPANE – mówi Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Zobacz również
„Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że jest to nie tylko pierwszy chiński reality show nakręcony w Polsce, ale również największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie.
Liderka zespołu Rocket Girls 101 – Yang Chaoyue, jest obecnie niekwestionowaną królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą wiernych fanów. Widzowie mogli poznać ją po raz pierwszy w poprzedniej produkcji Tencent Video – „Tworząc grilsband 101”, która osiągnęła oglądalność ponad 4,47 mld wyświetleń.
Odcinki programu, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane będą emitowane na platformie Tencent Video o 20:00 co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Promocja turystyki przyjazdowej do Polski za pomocą lokowania produkcji filmowych i telewizyjnych będzie w najbliższych latach szeroko wykorzystywana przez Polską Organizację Turystyczną. W szczególności rynki azjatyckie są doskonałym miejscem do tego rodzaju działań promocyjnych. W 2018 roku Polska Organizacja Turystyczna pozyskała lokację koreańskiego serialu My Secret Terius (dawniej Terius Behind Me), który zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności wśród seriali emitowanych Korei Południowej w ubiegłym roku. Serial został sprzedany do Japonii, Tajwanu, Tajlandii, Wietnamu, Birmy, Kambodży, Mongolii, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej oraz na Filipiny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing