Sitemap
-
Ruszyła 50. edycja „Lata z radiem”
–
2021-06-21
-
Polki robią smartfonem średnio 27 zdjęć dziennie
–
2021-06-21
-
Irlandia sięga po sceny z popularnej gry, aby zachęcić do odwiedzenia kraju
–
2021-06-21
-
Volkswagen Polska uruchomił na stronie konfigurator jazdy próbnej
–
2021-06-21
-
Status Platynowego Stowarzyszenia WFDSA: Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej – trzeci raz wśród najlepszych
–
2021-06-21
-
Tycjan, Robin S, Tender Games, Channel Tres wezmą udział w imprezie The Longest Set of Summer marki Zalando
–
2021-06-21
-
Agencja All Hands Startupem Pozytywnego Wpływu 2021
–
2021-06-21
-
Kompania Piwowarska otrzymała tytuł Branżowego Lidera Odpowiedzianego Biznesu
–
2021-06-21
-
Natalia Szroeder została ambasadorką marki Lenovo Yoga
–
2021-06-21
-
DSA, czyli Rozporządzenie w sprawie usług cyfrowych. Kolejne RODO?
–
2021-06-21
-
Wirtualne „gadżety” na evencie? Gdynia Design Days całkowicie rezygnuje z materialnych upominków
–
2021-06-19
-
Wykorzystanie augmented reality w spocie reklamowym Nacomi Next Level
–
2021-06-18
-
Oskar Solecki (ATLAS): Fachowcy realizują nasze marzenia
–
2021-06-18
-
Bracia Sadownicy wspierają pszczoły
–
2021-06-18
-
Glovo wspiera walkę o równość i różnorodność
–
2021-06-18
-
Lato pełne różnorodności w kampanii Storytel
–
2021-06-18
-
AZ.pl rozpoczął kampanię promocyjną domeny .eu
–
2021-06-18
-
Spotify uruchamia EQUAL: program oferujący nowe możliwości dla artystek na całym świecie
–
2021-06-18
-
Nowoczesne zakupy – „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2021” [raport]
–
2021-06-18
-
KERRIS Group dla szkół policealnych Żak
–
2021-06-18
-
Tęczowe logo, specjalne programy i muzyka – MTV Polska celebruje Miesiąc Dumy
–
2021-06-18
-
TOFU Studio zostało nagrodzone 4 nagrodami podczas CREATIVE WEEK w Nowym Jorku
–
2021-06-18
-
Tommy Hilfiger stworzył kolekcję „A Blast From The Past” we współpracy z ViacomCBS i Warner Bros
–
2021-06-18
-
Wystartowała kampania edukacyjna mBanku – Cyfrowe Rewolucje
–
2021-06-18
-
ORLEN OIL został sponsorem strategicznym Wisły Kraków
–
2021-06-18
-
Agencja BNA prezentuje wyjątkowe wydawnictwo – 20 lat brandingu w Polsce przez pryzmat przemian gospodarczych, case’ów w teorii i praktyce, w anegdocie i zza kulis
–
2021-06-18
-
KitKat w wersji wegańskiej już wkrótce w Polsce
–
2021-06-18
-
Ile się zarabia w branży PR? ZFPR podał wyniki badania 2021
–
2021-06-17
-
Drukomat Masterclass: Packvertising, czyli jak efektywnie komunikować się z klientami przez opakowanie
–
2021-06-17
-
Google otwiera swój pierwszy stacjonarny sklep
–
2021-06-17
-
Poradnik marketingowy po pandemii
–
2021-06-17
-
Spotify wspiera Pride Month, uruchamiając nowe playlisty powstałe we współpracy z polskimi artystami LGBTQ+
–
2021-06-17
-
Efektywność jest piękna – ruszyła kampania Effie Awards Poland 2021
–
2021-06-17
-
180heartbeats + JUNG v MATT organizuje dla branży wspólne oglądanie Cannes Lions 2021
–
2021-06-17
-
Męskie Granie powraca w nowej formule
–
2021-06-17
-
Jordi Esquinas objął stanowisko dyrektora ds. działalności komercyjnej w IKEA Retail Polska
–
2021-06-17
-
BARLINEK został klientem agencji OKK PR!
–
2021-06-17
-
Jak założyłem swoją agencję: Dominik Stachowiak (Riverwood)
–
2021-06-17
-
McDonald’s testuje nowe opakowania robione z papieru z dodatkiem trawy
–
2021-06-17
-
Joanna Banaszewska (Instacademy): Mam nadzieję, że kiedy polubienia znikną z większości profili, zaczniemy mieć odwagę udostępniać to, co chcemy
–
2021-06-16
-
Hardmade City Festival startuje już 25 czerwca
–
2021-06-16
-
Polacy chcą zwiększyć swoje bezpieczeństwo cyfrowe – Facebook pokazuje jak to zrobić
–
2021-06-16
-
Lidl Polska stawia na jeszcze większe wykorzystanie recyklatów i eliminację czarnego plastiku
–
2021-06-16
-
OKK!PR zajmie się obsługą miedialną marki NOBONOBO
–
2021-06-16
-
Nowa creative director na warszawskim pokładzie GoldenSubmarine
–
2021-06-16
-
Blowek dołącza do agencji Fantasyexpo
–
2021-06-16
-
Jak nie stracić wrażliwości na klienta?
–
2021-06-16
-
Cristiano Ronaldo wybiera wodę zamiast Coca-Coli. Koncern odnotował 4 miliardy dolarów straty
–
2021-06-16
-
LinkedIn udostępnił polskim marketerom nowy format reklamowy – Event Ads
–
2021-06-16
-
Producent konserw rzemieślniczych Ed Red z nowym brandingiem
–
2021-06-16
-
Ruszyła kampania ASUS – #ROG4Creators z udziałem Natalii Zamilskiej i RAU Performance
–
2021-06-16
-
Wytwórnia Quebonafide – QueQuality wspiera reprezentację Polski w piłce nożnej osób niewidomych
–
2021-06-16
-
Decathlon promuje bieganie w terenie konkursem i kampanią z ubłoconymi butami
–
2021-06-16
-
Przedwakacyjna specjalna edycji DIMAQ Voice Online już 29 czerwca!
–
2021-06-15
-
Róża Siudaj i Natalia Bodziony awansowały w Triple PR
–
2021-06-15
-
Piąta edycja konferencji Moda a biznes [relacja]
–
2021-06-15
-
Podzielić się radością z jazdy – case study Lamborghini Drive Club x TikTok
–
2021-06-15
-
#KażdaZNas – ruszyła nowa kampania społeczna Avon na rzecz kobiet
–
2021-06-15
-
Badanie Meaningful Brands 2021 agencji Havas pokazuje, że wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
–
2021-06-15
-
LEVI’S® PRIDE 2021 – Wszystkie zaimki miłości
–
2021-06-15
-
Olga Chełchowska objęła stanowisko account director w Walk Creative
–
2021-06-15
-
Project: People: W jakim kierunku zmierza polska branża edukacji i EdTech? [raport]
–
2021-06-15
-
Netflix otworzył sklep z ubraniami i gadżetami inspirowanymi serialami i samą marką
–
2021-06-15
-
Starcom: Polacy są spragnieni kibicowania [badanie]
–
2021-06-15
-
Test mobilnej drukarki na wysokości 8051 metrów? Marka Brother wysyła swój sprzęt na wyprawę na Broad Peak
–
2021-06-15
-
Weronika i Maciej, czyli komiksowi bohaterowie w kampanii promującej Centrum Rozwoju Pralnictwa w Łodzi
–
2021-06-15
-
Jak przygotować profesjonalne dokumenty aplikacyjne?
–
2021-06-15
-
Kaufland publikuje pierwszy w historii firmy raport zrównoważonego rozwoju
–
2021-06-15
-
Akcja malowania ekologicznych murali – „Ściany płucami miast”
–
2021-06-15
-
Sony zaprezentowało minimalistyczne i w 100% papierowe opakowania na słuchawki
–
2021-06-15
-
Ciasteczka z krótkim terminem przydatności do użycia
–
2021-06-15
-
Lay’s serwował chipsy w fikcyjnej restauracji fast food
–
2021-06-15
-
Kinga Zwierzchowska (Hisense Group): Każda konkurencja sprzyja rozwojowi, innowacjom – czyli temu, co jest wpisane w DNA firmy Hisense
–
2021-06-15
-
Pierwszy bezobsługowy Żappka Store jest już dostępny dla klientów
–
2021-06-15
-
Jak założyłem swoją agencję: Marcin Żukowski i Bartosz Wilim (Nieagencja)
–
2021-06-14
-
W Polsce brakuje krwi! 450 ml, które może nam kiedyś uratować życie – Nanushki rusza z akcją na Światowy Dzień Krwiodawcy
–
2021-06-14
-
#FinallyPYD. Wystartowała kampania finału 8. edycji Papaya Young Directors
–
2021-06-14
-
Agnieszka Pawelska została PR managerem i rzecznikiem prasowym Grupy UNIMOT
–
2021-06-14
-
Orange wystartowało z kolejną odsłoną kampanii „Trudna przyjaźń”
–
2021-06-14
-
Tarczyński zaskakuje oryginalnym spotem reklamowym w najnowszej kampanii marki
–
2021-06-14
-
Metaxa ruszyła z kampanią reklamową „Odkrywcy klasyki”
–
2021-06-14
-
CD PROJEKT RED i Netflix ogłosiły datę i pierwsze informacje na temat WitcherCon – wirtualnego święta fanów serii Wiedźmin na całym świecie
–
2021-06-14
-
MullenLowe MediaHub zajmie się międzynarodową obsługą marki Netflix
–
2021-06-14
-
Tekniska Polska z nową, cyberpunkową identyfikacją wizualną
–
2021-06-14
-
Powstał serial dokumentalny o grupach na Facebooku, które zmieniają świat. Wśród nich organizacja z Polski
–
2021-06-14
-
Agencja Kalicińscy wygrywa przetarg Kaufland na moderację social media
–
2021-06-14
-
Heineken stworzył kampanię o piciu alkoholu w czasie pracy
–
2021-06-14
-
Plus i Polsat zmieniają logotypy [opinie]
–
2021-06-14
-
Marek Magoń (G2A): Marketing dzisiaj to w większości tylko jedno p – promocja. Ludzie od Facebooków i głośnych kampanii, cała reszta przestaje się liczyć
–
2021-06-14
-
Okradziona „Dama z gronostajem” promuje serial „Lupin”
–
2021-06-12
-
Żabka gotowa na wakacje. W miejscowościach turystycznych już działa 80 sklepów sezonowych sieci
–
2021-06-11
-
Oreo świętuje Dzień Ojca i pozytywnie zaskakuje konsumentów dostępem do 300 audiobooków i ebooków
–
2021-06-11
-
Ogilvy Polska i LEGO Polska otrzymały nagrodę GREEN PENCIL
–
2021-06-11
-
UNIQUE ONE organizuje loterię dla sklepów Intermarché
–
2021-06-11
-
Góra Rushmore w wersji eko. Ta instalacja została stworzona z e-odpadów
–
2021-06-11
-
Marka Przysnacki wystartowała z nową kampanią
–
2021-06-11
-
Startuje kampania społeczna „Pokonaj zaćmę, popraw widzenie”
–
2021-06-11
-
Hyundai Motor Poland został partnerem technicznym Białowieskiego Parku Narodowego
–
2021-06-11
-
Nowa odsłona dwóch konkursów KTR i Innovation 2021
–
2021-06-11
-
Kolejne odsłony Polzak Marketing 2021
–
2021-06-11