Sitemap
-
Carrefour wycofuje plastikowe sztućce i talerze
–
2020-02-14
-
Wirtualna wystawa o Irenie Sendlerowej w 110. rocznicę urodzin na Google Arts & Culture
–
2020-02-14
-
Chatbot – błyskawiczna obsługa zapytań klientów w branży KEP
–
2020-02-13
-
First Aid Communication ponownie dla Gedeon Richter Polska
–
2020-02-13
-
Sztuczna inteligencja przyśpiesza obsługę klientów na infolinii Warty
–
2020-02-13
-
No Fluff Jobs prowadzi kampanię regionalną z treścią reklam pisaną gwarą
–
2020-02-13
-
Bolt zachęca do adopcji zwierzaków w nowej walentynkowej akcji
–
2020-02-13
-
Małgorzata Socha testuje sofę w najnowszym spocie Salonów Agata
–
2020-02-13
-
Do agencji Insignia dołączają Klaudia Gawłowska i Patrycja Gajewska
–
2020-02-13
-
Havas Media wygrał przetarg na obsługę wydawnictwa RBA
–
2020-02-13
-
Mastercard Love Index: Wspólnie spędzony czas w walentynki cenniejszy niż kwiaty i czekoladki
–
2020-02-13
-
Big Picture poprowadzi działania komunikacyjne dla marki Durex Intense
–
2020-02-13
-
Z czternastowiecznej Bazyliki na przystanek – niezwykła kampania AMS i Muzeum Narodowego w Krakowie
–
2020-02-13
-
Pornhub rusza z walentynkowymi ofertami – oprócz darmowego konta premium, teraz także kartki wideo od gwiazd porno
–
2020-02-13
-
Unisexowa i przyjazna środowisku kolekcja Tommy x Lewis
–
2020-02-13
-
Żabka otwiera sklep pawilonowy pod Skocznią im. Adama Małysza w Wiśle
–
2020-02-13
-
Shopper marketing, czyli moment zakupowy
–
2020-02-13
-
Wielozadaniowa rola new business managera w agencjach 360
–
2020-02-13
-
Eat and Doughnate, czyli pieczenie pączków w szczytnym celu
–
2020-02-13
-
Chatbot, który ratuje życie – Projekt AED z Wirtualnym Ratownikiem Medycznym
–
2020-02-13
-
Rusza trzecia edycja trasy treningowej Codziennie Fit Tour powered by PUMA
–
2020-02-13
-
Targi telekomunikacyjne MWC 2020 odwołane w związku z epidemią koronawirusa
–
2020-02-13
-
Watchout Studio dołącza do Klubu Producentów Reklamowych SAR
–
2020-02-13
-
Czekoladki i keczup Heinz, czyli nieoczywisty duet z okazji walentynek
–
2020-02-12
-
Z okazji walentynek Twitter umieścił w metrze najzabawniejsze tweety na temat nieudanych randek
–
2020-02-12
-
Jak projektować media miks dla młodszej grupy docelowej i dlaczego kampania na Instagramie nie wystarczy?
–
2020-02-12
-
Nowa kampania Under Armour „The Only Way Is Through” łączy zawodowych sportowców i amatorów
–
2020-02-12
-
„Charaktery” zmieniają wydawcę na Forum Media Polska
–
2020-02-12
-
Donne e Macchine 2020, czyli pierwsze motoryzacyjne spotkanie dla kobiet na Śląsku
–
2020-02-12
-
Rafał Wyszyński objął nowo utworzone stanowisko chief data and technology officera w IPG Mediabrands
–
2020-02-12
-
Sylwia Kosińska dołącza do Move Closer jako VP of business development
–
2020-02-12
-
Grupa L`Oréal zamknęła 2019 rok największym w ciągu dekady wzrostem sprzedaży oraz rekordową marżą operacyjną
–
2020-02-12
-
Premiera „Psy 2.5. W imię miłości” już w walentynki
–
2020-02-12
-
Agnieszka Grzymkowska objęła nowo utworzone stanowisko WPP danteam regional lead w agencji VMLY&R
–
2020-02-12
-
Nie macie osoby, z którą spędzilibyście walentynki? W tej aplikacji możecie ją sobie „kupić”
–
2020-02-12
-
MEATamorfoza w całej Polsce
–
2020-02-12
-
Kolejna fala awansów w Louvre Hotels Group
–
2020-02-12
-
Gemius/PBI: Polski internet w styczniu 2020 [badanie]
–
2020-02-12
-
Krakowska IKEA wprowadza „cichy wtorek” dla osób ze spektrum autyzmu
–
2020-02-12
-
Mateusz Bieniusa dołączył do studia brandingowego Wyraz
–
2020-02-12
-
Renata Timoščik objęła stanowisko senior director market development w Circle K Polska
–
2020-02-12
-
Marki na przełomie 2019/2020: Acer
–
2020-02-12
-
W Krakowie podróżujący mogą sprawdzić, gdzie dokładnie znajduje się ich autobus lub tramwaj
–
2020-02-12
-
Brazylijski nastolatek popełnił samobójstwo na TikToku – firma najpierw opracowała strategię kryzysową, zanim powiadomiła policję
–
2020-02-12
-
Ekościema, czyli jak wielkie brandy wykorzystują greenwashing w marketingu
–
2020-02-11
-
Jak organizować konkursy w mediach społecznościowych, aby były zgodne z prawem?
–
2020-02-11
-
Efekt synergii działań w handlu online z wykorzystaniem mediów społecznościowych
–
2020-02-11
-
Janusz Chabior i Jan Frycz w kampanii OLX dekonspirują internetowych oszustów
–
2020-02-11
-
Ta biblioteka dostarcza niepełnosprawnym i starszym czytelnikom książki na rowerze do domu
–
2020-02-11
-
Do grona klientów Big Picture dołączyła marka Wasa (Barilla)
–
2020-02-11
-
Cathy Ibal z CNN International Commercial awansuje na stanowisko senior vice president na region EMEA
–
2020-02-11
-
90 lat Fisher-Price
–
2020-02-11
-
Do czego wykorzystywane są social media? [raport]
–
2020-02-11
-
Bank Credit Agricole rozpoczyna kampanię edukacyjną #mniejplastiku
–
2020-02-11
-
Bartosz Krawczyński senior art directorem w Cape Morris
–
2020-02-11
-
Ptaszkowe Love: Katowiczanie świętują walentynki, budując budki dla ptaków
–
2020-02-11
-
Kibicujesz „Biało-Czerwonym”? Pokaż jak i wskocz na etykiety butelek
–
2020-02-11
-
Maczfit zmienia rynek diet pudełkowych w Polsce
–
2020-02-11
-
Green Caffè Nero doceniona przez ekspertów i klientów
–
2020-02-11
-
Kuba Żołnowski dołączył do zespołu Wills Integrated
–
2020-02-11
-
H&M z okazji walentynek zachęca do adopcji kotów
–
2020-02-11
-
Akademia Filmowa nie chciała wyemitować tej reklamy podczas Oscarów – teraz staje się viralem
–
2020-02-11
-
Marka The North Face chce być bardziej eko i wysyła swoich projektantów do szkoły
–
2020-02-10
-
HDD czy SSD – jaki dysk do laptopa?
–
2020-02-10
-
Plecaki z impregnowanego papieru w Lidlu
–
2020-02-10
-
Patrycja Lukjanow w jury The One Show
–
2020-02-10
-
Najpierw programiści, a teraz testerzy – Aviva uczy swoich pracowników kompetencji przyszłości
–
2020-02-10
-
Filmy i seriale dla marketingowców
–
2020-02-10
-
Bluerank: Polskie firmy chcą sprzedawać za granicą
–
2020-02-10
-
Znane firmy wycofują się z targów telekomunikacyjnych MWC 2020 – ma to związek z koronawirusem
–
2020-02-10
-
Postrzeganie rynku e-commerce – internetowy bazar
–
2020-02-10
-
Jak to jest pracować 17 lat w jednej firmie? – nowy odcinek vloga JYSK Polska
–
2020-02-10
-
Marketingowe podcasty (cz. 3): Eventowa Blogerka
–
2020-02-10
-
Mariusz Sosnowski dyrektorem działu Client Service w Result Media
–
2020-02-10
-
Change Is a Team Sport – najnowsza kampania kultowego modelu obuwia adidas Superstar
–
2020-02-10
-
Michał Hackiewicz dołączył do Grupy Domodi
–
2020-02-10
-
Marketing dobrych treści – wartościowy content to cel na 2020
–
2020-02-10
-
Rekordowa kwota za dzieło polskiej artystki – chodzi o obraz Tamary Łempickiej
–
2020-02-10
-
UOKiK sprawdzi, czy warszawska uchwała krajobrazowa nie stworzy monopolu na reklamy
–
2020-02-10
-
Poczta Polska i Żabka testują elektryczną ciężarówkę
–
2020-02-10
-
Drogeria Pigment rozmawia z seniorami o uczuciach w akcji „Jak pielęgnować miłość”
–
2020-02-10
-
Pierwszy audioseans Storytel
–
2020-02-10
-
TOFU Studio z trzema nagrodami VEGA DIGITAL w USA
–
2020-02-10
-
#RadyNaOdpady – IKEA wspiera warszawki projekt dotyczący segregacji odpadów
–
2020-02-10
-
5. edycja ogólnopolskiej konferencji Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka
–
2020-02-07
-
Kuba Wojewódzki i Konrad Stachurski powołali agencję influencer marketingową
–
2020-02-07
-
Wojtek Walczak (Plej): Strategia jest integralnym puzzlem w układance: klient–kreacja–digital–event experience
–
2020-02-07
-
Błażej Bartol awansował na stanowisko senior digital media plannera w Resolution
–
2020-02-07
-
PKN ORLEN i PZU powołali wspólną agencję mediową Sigma BIS
–
2020-02-07
-
KPMG: Branża pozaspożywczego handlu detalicznego już trzeci raz liderem w zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce [raport]
–
2020-02-07
-
Agnieszka Dygant została ambasadorką marki Avon i wystąpiła w najnowszej kampanii
–
2020-02-07
-
Skuteczny digital marketing branży deweloperów
–
2020-02-07
-
Inteligenta bielizna Connected Underwear zachęci do odłożenia smartfonów i poświęcenia więcej uwagi ukochanej osobie
–
2020-02-07
-
Naczelna Izba Aptekarska interweniuje w sprawie filmu AbstrachujeTV zniesławiającego dobre imię farmaceutów
–
2020-02-07
-
KODA Bots automatyzuje komunikację sieci Biedronka z pracownikami
–
2020-02-07
-
5 trendów konsumenckich, z którymi będą się mierzyć e-commerce’y w 2020 roku
–
2020-02-06
-
Decathlon ulepsza sport… nie tylko w nowej kampanii wizerunkowej
–
2020-02-06
-
PETA osiągnęła swój cel i zakończyła kampanię „I’d Rather Go Naked Than Wear Fur”
–
2020-02-06
-
Helena Helmersson została pierwszą kobietą i osobą odpowiedzialną za zrównoważony rozwój, która objęła stanowisko CEO w firmie H&M
–
2020-02-06
-
Dariusz Janczewski objął stanowisko CEO Clear Channel Poland Sp. z o.o.
–
2020-02-06