Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Grupa kreatywna CUKIER z urodzinowym filmem dla Panattoni

Grupa kreatywna CUKIER zrealizowała film celebrujący 15-lecie obecności marki Panattoni. Zrealizowana podczas epidemii COVID-19 produkcja prezentuje wartości firmy. W spocie biorą udział nastolatkowie, którzy w swoich dziedzinach osiągnęli perfekcję.
O autorze
1 min czytania 2020-06-09

Każdy z młodych talentów odzwierciedla jedną z wartości, którymi przez ostatnie 15 lat kierowała się firma Panattoni. Precyzję, wizję, terminowość, szybkość, innowację, elastyczność i uczciwość reprezentują Zuzanna Bączek (łucznictwo), Dominik Jastrząb (bilard), Tymon Kolasiński (kostka 3×3), Patrycja Najda (jazda na rolkach), Antek Korzec (breakdance), Alicja Dobrołęcka (gimnastyka sportowa) oraz Julia Augustyn (Wushu). 

– Celebrując jubileusz w ten sposób, chcieliśmy odwołać się do dorobku nastolatków, którzy mimo młodego wieku osiągają mistrzowskie rezultaty. Tak jak Panattoni, które stało się europejskim liderem w swojej branży i wciąż się rozwija. W nagraniu postanowiliśmy w świeży i nietypowy sposób pokazać dynamikę całej branży magazynowej. Kampanią na 15-lecie po raz kolejny pokazujemy, że lubimy wychodzić poza szablon, a wśród rówieśników, Panattoni czuje się znakomicie – komentuje Anita Pietrykowska, marketing & communications director Europe, Panattoni, która pełniła pieczę nad całym projektem.

– Przedstawienie wyjątkowych talentów w niecodziennych ujęciach symbolizuje, że nie tylko dar i wysoko rozwinięte umiejętności wystarczą do osiągnięcia sukcesu. Niezbędna jest też umiejętność odnalezienia się w nietypowych okolicznościach, które przedstawia iluzja. Różnorodność cech i umiejętności połączyć może jedynie współpraca, prowadząca do stworzenie spójnej, działającej całości. Tak się czuliśmy i takie podejście przyświecało nam na każdym etapie realizacji. Elastyczność, otwartość na zmiany i współpraca pozwoliły nam zrealizować niezwykle dynamiczny projekt w zmiennym otoczeniu i przy ekstremalnie wysokich wymaganiach – mówi Wojciech Barczuk, producent, co-owner w grupie kreatywnej CUKIER.

Niezwykle ważnym aspektem spotu jest scenografia, za którą odpowiadają Kaja Wrzeszcz (CREATIVE PRO) oraz poznański duet architektoniczny Iwo Borkowicz i Adam Siemaszkiewicz (JEJU.studio). Spot wyreżyserowali Katarzyna Kijek i Przemysław Adamski, a za DOP odpowiada Michał Dąbal.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizacja powstawała w czasie epidemii COVID-19 i przeprowadzona była zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Zdrowia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing